Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:
                                                                                      بسمه تعالی
فرا رسیدن بیستم جمادی الثانی سالروز ولادت با سعادت فخر عالم بشریت، سلاله پاک نبوت و سرچشمه زلال ولایت، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت مقام زن و همچنین سالروز ولادت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضرت زهرای اطهر الگویی کامل و بی بدیل برای تمامی انسان‌هایی است که در جهان هستی سعادت و نیکبختی را جستجو می‌کنند و برای خیر و فلاح زندگی، سیره پاک و مطهر این بانوی بزرگوار را سرمشق اندیشه و رفتار قرار می‌دهند.
این بانوی بزرگوار که پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان مبارکشان بوسه می‌زدند، زندگی پر برکتشان مالامال از بصیرت، دانایی، معرفت و خداشناسی بود. معرفت و خداشناسی ای که او را همراه و همدم نبی اکرم(ص)، دین مبین اسلام، امام اول شیعیان حضرت علی(ع) و ائمه‌اطهار ساخت؛ چونان که پس از گذشت قرن‌ها و اعصار، پژواک مادری و اصالتش گوش جان و دل آزاد اندیشان را نوازش می‌دهد.
حضرت صدیقه طاهره (س) با وجود گنجینه‌ای آسمانی از صبر و استقامت، شجاعت و آزادگی برای زنان و مادران سرزمین ایران اسلامی الگویی کامل است تا با بهره گیری از برکات وجودش در مسیر کار و زندگی تعادل برقرار ساخته و با پیروی از سیره ایشان، علاوه بر تعهد و ایفای وظایف اجتماعی در زمینه زندگی شخصی و تربیت فرزندان و بنیان نهادن خانواده سعادتمند، ثابت قدم گام بر ‌دارند.
حضرت امام خمینی رضوان الله علیه آغازگر حرکتی تاریخی و ماندگار در پهنه تاریخ بودند که منشأ تحولات بسیاری نه تنها بر سپهر تاریخ ایران بلکه در سراسر دنیا بود و عموم انسان هایی که اندیشه آزادی و آزادگی در سر داشتند با پیروی از راه و اندیشه امام راحل عظیم الشأن، مسیر آزادی و استکبار ستیزی را در پیش گرفتند.
ضمن تبریک مجدد این روز و گرامیداشت مقام شامخ مادر و تجدید پیمان با امام راحل(ره)، از درگاه خداوند سبحان صحت، سلامت و سربلندی ملت شریف ایران را مسألت دارم.


                                                                                                                                                                                                                                          اسماعیل لله‌گانی

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی امام خمینی کارگران پیام تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، قبرستان بقیع یا بهشت بقیع نام آرامگاهی در عربستان است که مسلمان‌ها می‌توانند آن را از دور زیارت کنند.

بنابر احادیث و روایات، امامان بزرگواری در این قبرستان مدفون شده اند و حتی گفته می‌شود که قبر حضرت فاطمه زهرا (س)، مادر بزرگوار ائمه نیز در این قبرستان است.

کد خبر 845219 منبع: مهر برچسب‌ها اسلام - مسجد خبر مهم عربستان حضرت فاطمه زهرا (س)

دیگر خبرها

  • زندگی فاطمه بنت اسد می‌تواند برای همه الگو باشد
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام وزیر اطلاعات به مناسبت انجام عملیات وعده صادق
  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش