Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان لوس بلانکوس به میادین فوتبال باز خواهد گشت. 

سرخیو راموس، مدافع میانی اسپانیایی باشگاه رئال مادرید حدود یک هفته است که دچار مصدومیت شده است اما به نظر می رسد که او این مصدومیت را پشت سر گذاشته است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از Arancha Rodríguez از کوپه، سرخیو راموس تمرینات خود را از سر گرفته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او در بازی مقابل هوئسکا به میادین فوتبال باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راموس در بازی مقابل لوانته به دلیل مصدومیت غایب بود. تیم های رئال مادرید و هوئسکا روز شنبه در چارچوب رقابت های لالیگا اسپانیا به مصاف هم خواهند رفت. 

اخبار داغ 

پیکر علی انصاریان در بهشت زهرا تشییع و به خاک سپرده شد اشک های وریا غفوری در مراسم خاکسپاری علی انصاریان علی انصاریان لو داد؛ من و میناوند چگونه کرونا گرفتیم قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد لیورپول در 22 بازی فصل 2020/21 به اندازه مجموع 2 فصل گذشته شکست خورده است! جانلوییجی بوفون در بازی با اینتر نیز از الفاظ کفرآمیز استفاده کرده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا بیرانوند که طی دیدارهای اخیر پرسپوليس غایب بوده و درگیر مصدومیت دست خود است، قرار است فردا گچ دستش را باز کند.

شماره یک ملی‌پوش پرسپوليس که پیش از این قرار بود امروز گچ دستش را باز کند، به واسطه حضور تیم در آبادان و غیبت دکترهای تیمش به این دلیل، فردا این اقدام را صورت خواهد داد.

با بازگشت کادرپزشکی پرسپوليس از آبادان، علیرضا بیرانوند فردا راهی کلینیک خواهد شد تا با باز کردن گچ دستش، مهیای ادامه فصل شود.

بیرانوند احتمالا شرایط حضور بازی مقابل سپاهان را به دست بیاورد و بعد از چند بازی غیبت، در ترکیب سرخپوشان به میدان برود.

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • دوری ۳ تا ۴ هفته‌ای ایوان اندیکا از میادین
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • خبر بد برای لیورپول: دوری 3 هفته‌ای کانر بردلی از میادین به دلیل مصدومیت
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!