Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@13:50:08 GMT

۷.۲ میلیارد تومان طرح در مراغه افتتاح و کلنک زنی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۶۷۵۴

۷.۲ میلیارد تومان طرح در مراغه افتتاح و کلنک زنی شد

به گزارش ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه تعریض پل میدان بسیج مراغه اعلام کرد: طرح تعریض پل راه آهن میدان بسیج با اعتبار پیش بینی شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به مشخصات فنی این پروژه اشاره کرد و گفت: نوع سازه در این پروژه پایه های سنگی با پوشش تیر و دال پیش ساخته، تعریض ۱۲.۵ در ۱۳ متر طول، ۵۰۰ مترمکعب حجم عملیات سنگی، ۲۰۰ مترمکعب حجم بتن ریزی، ۱۵ تن حجم میلگرد، ۲۰۰ مترطول جدول گذاری، یکهزار مترمکعب خاکبرداری، یکهزار مترمربع زیرسازی و آسفالت ریزی و نرده گذاری به طول ۵۰ متر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ترافیک مجموعه مدیریت شهری اقدامات خوبی در حال اجراستف گفت: امیدواریم با تفاهم و همدلی اعضای شورای اسلامی و مجموعه شهرداری شاهد نهایی شدن مطالعات طرح تفصیلی، مدیریت پسماند و ترافیک شهری باشیم.

دستگاه شتاب‌نگار زلزله برخط


بهره برداری از سه دستگاه شتاب‌نگار زلزله برخط در شهرستان مراغه
 

فرماندار مراغه همچنین گفت: همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر سه دستگاه شتاب‌نگار زلزله بر خط در سه ایستگاه شهرستان مراغه (محوطه فرمانداری، شهرداری منطقه یک و خداجو ) و با هزینه ۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

سیدعلی موسوی گفت: دستگاه نصب شده در مراغه شتاب‌نگار برخط نسل چهارم است و به صورت آنلاین زمان و شدت زلزله را به مدیریت بحران کشور اعلام می کند.

وی گفت: شعاع عملکرد این دستگاه‌ها تا چند صد کیلومتر است و پس از وقوع زلزله با ارایه میزان شتاب به مدیریت بحران در مناطق مختلف، با تهیه نقشه خسارت و نقاط درگیر حادثه را گزارش می کند.

به گزارش ایرنا، نخستین دستگاه شتاب‌نگار زلزله در شهریور ۱۳۵۳ در ساختمان بانک خون شهرستان مراغه نصب و راه اندازی شده بود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه دهه فجر آذربایجان شرقی مراغه دهه فجر اخبار کنکور شتاب نگار زلزله شهرستان مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانی جهادی خوی درگذشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام مصطفی حاجی حسینلو از روحانیون جهادی شهرستان خوی در سانحه رانندگی به دیار باقی شتافت.

وی از روحانیون جهادی شهرستان خوی بود که‌در زلزله خوی به صورت جهادی وارد میدان شده و برا کودکان زلزله زده برنامه های شاد اجرا می کرد.

وی همچنین در عرصه تبیین و برگزاری مراسم شهدا فعال بود.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ارتش در شهرستان مراغه
  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی در دولت سیزدهم شتاب گرفتند
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • ثبت لرزه‌ نگاری در مرکز اورژانس همدان برای نخستین بار
  • آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان
  • موج سنگین سامانه بارشی در بخش نگین کویر
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند