Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله احمدی پور گفت: به همت قرارگاه های نجف و شهید دکامی نیروی زمینی سپاه پاسداران و با همکاری خیرین تعداد ۱۸۹ فقره جهیزیه برای زوجهای جوان سه شهرستان غربی استان کرمانشاه تامین و برای شروع زندگی زوجین به این عزیزان اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در مراسم اهداء جهیزیه به زوجین شهرستان های غربی استان کرمانشاه به اقدامات جهادی سپاه پاسداران در طول دوره انقلاب و علی الخصوص اقدمات خاصی که در منطقه زلزله زده سرپلذهاب انجام داده اند اشاره کرد و گفت: یکی از آرمان‌های انقلاب محرومیت زدایی است که در طول تاریخ انقلاب به برکت خون شهدا و جمهوری اسلامی رشد چشمگیر در ابعاد مختلف داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب افزود: سپاه پاسداران در بحث عمرانی، فرهنگی و... بدون چشم داشت و جهادی به صحنه آمدند و به مردم کمک کردند و آبادانی و رونق با هدف محرومیت زایی به ارمغان آوردند و مردم قدر دان این اقدامات ارزشمند است.

در ادامه این مراسم قدرت الله احمدی پور فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید دکامی اظهار داشت: در ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به همت نیروی زمینی مقتدر سپاه پاسداران و همکاری خیرین منطقه حمایت از زوجین جوان شهرستانهای سرپلذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین صورت گرفت.

وی افزود: سپاه پاسداران همواره در کنار مردم حضور داشته و در ایام زلزله و سیل نیز با اقدامات امدادی به یاری مردم شتافت و خدمات ارزنده ای به مردم انجام داده است.

فرمانده قرارگاه شهید دکامی سپاه پاسداران تصریح کرد: به همت قرارگاه های نجف و شهید دکامی نیروی زمینی سپاه پاسداران و با همکاری خیرین تعداد ۱۸۹ فقره جهیزیه برای زوجهای جوان سه شهرستان غربی استان کرمانشاه تامین و برای شروع زندگی زوجین به این عزیزان اهدا شد.

احمدی پور در پایان افزود: این اقدام ارزشمند در راستای طرح محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران در مناطق محروم انجام گرفته است که در ابتدای زندگی مشترک زوجین جوان از این عزیزان حمایت شود.

در ادامه فرماندار سرپلذهاب نورالدین فرزادی پور ضمن تقدیر از سپاه پاسداران و مجمع خیرین که در این شهرستان با هدف محرومیت زدایی اقدامات بزرگ و ارزشمندی انجام دادند، گفت: یکی از رموز موفقیت در جامعه عمل به شعار است که خوشبختانه سپاه پاسداران در این زمینه خوش درخشیدند و در کنار مردم هستند.

وی افزود: امروزه ما نیازمند اقدام عملی و موثر و نتیجه بخش هستیم باید بستر برای ازدواج جوانان درشرایط سخت تحریم و اقتصادی علارغم همه خدمات موثر و ارزشمند نظام ، فراهم کنیم.

فرزادی پور تصریح کرد: در راستای تحقق خدمتگزاری به مردم همدل و هماهنگ شویم تا اقدامات بابرکتی شکل گیرد و در جهت سعادت مندی زندگی مردم گام برداریم تا سطح رضایتمندی مردم ارتقا پیدا کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: غربی استان کرمانشاه سپاه پاسداران سپاه پاسداران نیروی زمینی شهید دکامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد سلماسی ها، سپاه پاسداران تشکر، تشکر 

مردم شهرستان سلماس امروز با حضور در مصلای این شهر حمایت خود را از اقدام سپاه پاسداران اعلام و شعار سپاه پاسداران تشکر تشکر را سر دادند.

در این ایین که بعد از اقامه نماز جمعه برگزار شد اقشار مختلف مردم با مشت‌های گره کرده حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کردند. 

همچنین شرکت کنندگان از تنبه رژیم کودکش ازسپاه پاسداران قدر دانی و حمایت خود را از دلاورمردان سپاه اعلام کردند

دیگر خبرها

  • فریاد سلماسی ها، سپاه پاسداران تشکر، تشکر 
  • تجمع مردم در حمایت از عملیات سپاه پاسداران 
  • راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان اصفهان در حمایت از عملیات موفق وعده صادق + فیلم
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • اعلام حمایت عشایر شهرستان شوش از دلاور مردی‌ های سپاه
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه
  • حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کردند