Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@15:14:48 GMT

تغییر کاربری اراضی کشاورزی دغدغه مردم استان گیلان است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۶۹۷۲

تغییر کاربری اراضی کشاورزی دغدغه مردم استان گیلان است

به گزارش خبرنگار مهر، رسول فرخی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری گیلان با بیان اینکه مردم گیلان برای رفع مشکلات خود به رئیس دستگاه قضا امیدوار هستند، گفت: عملکرد آیت الله رئیسی نشان دهنده برخورد قاطع ایشان با فساد در هر سطحی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گیلان در حوزه گردشگری، اضافه کرد: وجود مزیت‌های فراوان در حوزه گردشگری محدودیت‌هایی را برای مردم این استان به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه اوایل انقلاب گیلان را استانی با ظرفیت در حوزه کشاورزی می‌دانستند و این موضوع موجب نابودی صنعت استان شد، عنوان کرد: اکثر کارخانه‌های استان به خاطر این مصوبه نابود و بعد از لغو این مصوبه شهرک‌های صنعتی در گیلان تشکیل و به دلیل مشکلات بانکی به خرابه ماشین آلات تبدیل شد.

فرخی دغدغه مردم استان گیلان را تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی دانست و تصریح کرد: یک کشاورز برای ساخت یک واحد منزل در زمین کشاورزی خود مجبور می‌شود اراضی کشاورزی را با پایین‌ترین قیمت به گردشگران بفروشد که منجر به تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به مشکلات ایجاد شده در خصوص بروکراسی‌های اداری و صدور سند مالکیت، گفت: یکی دیگر از معضلات مردم در گیلان بروکراسی‌های موجود در صدور سند مالکیت است و مردم به دلیل مشکلات موجود، به صدور سند مالکیت عادی روی می‌آورند.

کد خبر 5139067

منبع: مهر

کلیدواژه: رسول فرخی تغییر کاربری اراضی کشاورزی مجمع نمایندگان گیلان دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر شهرستان کرج شیراز آمار کرونا افتتاح طرح عمرانی شهرکرد عکس استانها مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: بر اساس تصمیمات جلسه مشترک مسؤولان نیشابور با مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در بهمن  ۱۴۰۲ مقرر شده است فهرست طرح های پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان استان در شهر نیشابور برای اجرای طرح مولد سازی اعلام تا این موضوع در جلسه بعدی در شهرستان بررسی و تصمیم گیری شود که تا کنون فهرست پیشنهادی آن اداره کل ارائه نشده است.

احمد همت آبادی افزود: شورای اسلامی نیشابور مخالفت جدی خود را با مصوبه کمیسیون ماده ۵ برای چندمین بار به صورت رسمی اعلام کرده و مصرانه پیگیر حذف ورزشگاه انقلاب نیشابور از فهرست اموال دولتی مشمول طرح مولد سازی است.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی
  • تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز قلع و قمع شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۱۳ هزار هکتار از اراضی دولتی در البرز
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار اراضی کشاورزی البرز