Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@05:08:25 GMT

طرح پرورش ماهی تیلاپیا در قم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۷۳۵۵

طرح پرورش ماهی تیلاپیا در قم آغاز شد

گروه استان ها-با حضور معاون استاندار قم یک طرح کشاورزی در قمرود به بهره‌برداری و عملیات اجرایی پروژه بزرگ فلات آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهرداد غضنفری امروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه آبیاری تحت‌فشار روستای قمرود با تبریک ایام مبارک دهه فجر و میلاد مسعود بانو حضرت فاطمه زهرا(س) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح در مساحتی به وسعت 970 هکتار به‌عنوان یک طرح آبیاری مدرن  افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: این طرح با اعتبار حدود 187 میلیارد تومانی اجراشده که پس از بهره‌برداری از آن، بخشی از نیاز علوفه موردنیاز منطقه رفع خواهد شد.

وی به آغاز اجرای طرح پرورش ماهی تیلاپیا در روستای کوه سفید مظفرآباد مسئله اشاره کرد و گفت: این طرح نیز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با ظرفیت یک هزار تن تولید و سرمایه‌گذاری 50 میلیارد تومان آغاز شد.

غضنفری تصریح کرد: قرار است در این طرح بزرگ اقتصادی 2.5 میلیون قطعه بچه‌ماهی با سرمایه 11 میلیارد تومان تولید و تکثیر شود.

163میلیارد تومان پروژه کشاورزی در استان بوشهر افتتاح می‌شوداردبیل به عنوان پایلوت گردشگری کشاورزی کشور معرفی می‌شود‌رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: وزارت جهاد شورای قیمت‌گذاری خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی را تشکیل دهد

وی ابراز کرد: فرآوری ماهی با ظرفیت هشت هزار تن و اعتبار 30 میلیارد تومانی و همچنین کاشت 60 هکتار باغ پسته با ظرفیت هزار و 200 تولید و سرمایه‌گذاری 50 میلیارد تومان از دیگر مواردی است که در این طرح سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با عنوان پروژه فلات پیش‌بینی‌شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تأکید بر اینکه این طرح بزرگ اقتصادی در بخش مرکزی قم درمجموع با اعتبار 141 میلیارد تومان اجرا که در پی آن برای 160 نفر اشتغال ایجاد می‌کند افزود: در این راستا وظیفه ما ریل‌گذاری، بسترسازی و تأمین زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح و حمایت از سرمایه‌گذار است که آن را دنبال می‌کنیم تا به تحقق سریع اهداف پروژه کمک کند.

وی با بیان اینکه دهستان قمرود با دارا بودن 64 درصد وسعت استان و جمعیت کمتر از سه درصد جمعیت استان، باید بیکار در این منطقه نداشته باشیم یادآور شد: تولیدات این منطقه تقاضای استان را باید تأمین کند و امیدواریم در کمترین زمان ممکن بهره‌برداری از این پروژه را داشته باشیم.

غضنفری در مورد پرداخت تسهیلات به اجرای طرح بزرگ اقتصادی پرورش ماهی تیلاپیا اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که بانک عامل قبلی در پرداخت تسهیلات به این طرح اقتصادی داشت، بانک دیگری برای پرداخت تسهیلات به آن مشخص‌شده تا منابع موردنیاز تأمین شود.

انتهای پیام/459/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان سرمایه گذاری بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکله کیاشهر، ظرفیت گردشگری و اقتصادی دارد

ایسنا/گیلان فرماندار آستانه اشرفیه، یکی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان را اسکله صیادی کیاشهر دانست و متذکر شد: می‌توان از این اسکله استفاده چندمنظوره کرد.

خسرو آرنگ امروز، ۲۶ فروردین ماه در حاشیه بازدید از اسکله کیاشهر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهرستان آستانه اشرفیه از زیرساخت‌های خوب گردشگری برخوردار است، اظهار کرد: در شهر آستانه اشرفیه شاهد رونق گردشگری مذهبی هستیم و در بخش کیاشهر از ظرفیت گردشگری تفریحی برخورداریم.

وی با اشاره به وجود پهنه تالابی و نوار ساحلی در شهرستان آستانه اشرفیه و جذابیت آن برای گردشگران، عنوان کرد: به دنبال ایجاد ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری هستیم تا سرمایه‌گذاران بیایند و یکی از عرصه‌های شهرستان را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.

فرماندار آستانه اشرفیه یکی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان را اسکله صیادی کیاشهر دانست و متذکر شد: می‌توان از این اسکله استفاده چندمنظوره کرد؛ یعنی علاوه بر صید و صیادی، از ظرفیت‌های گردشگری تفریحی آن بهره برد.

آرنگ پارک ملی بوجاق را یکی از ظرفیت‌های خوب گردشگری طبیعی در منطقه کیاشهر دانست و عنوان کرد: این منطقه از گونه‌های بی‌نظیر گیاهی و جانوری برخوردار بوده و می‌تواند اقتصاد خانوارها در حوزه کیاشهر را به اقتصادی پویا و زنده تبدیل کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب اقتصادی منطقه کیاشهر هم برای استان و هم کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر انقلاب تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، امیدواریم شاهد افزایش سرمایه‌گذاری باشیم.

فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه مشارکت مردم در حوزه اقتصاد در سرمایه‌گذاری تجلی پیدا می کند، ادامه داد: دولت سیزدهم نسبت به استفاده از مشارکت عمومی مردم در عرصه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری اهتمام دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرصت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در منطقه آزاد دوغارون ایجاد می‌شود
  • فعالیت ۵۰ واحد پرورش ماهی در شهرستان رزن
  • شورای ایده‌پردازی کشاورزان در زنجان تشکیل می‌شود
  • فعالیت ۲۸ روستای بخش بابلکنار در صنعت نوغانداری
  • پرورش کرم ابریشم کمک به اشتغال در مناطق روستایی است
  • اسکله کیاشهر، ظرفیت گردشگری و اقتصادی دارد
  • ۴۶۷ فقره تسهیلات به کارآفرینان استان بوشهر پرداخت شد
  • شرکت سهام عام پروژه بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی در توسعه اقتصادی کشور
  • کشاورزی مردمی ترین بخش اقتصاد کشور است
  • از صندوق ذخیره فرهنگیان انتظار جدی برای تحقق شعار سال داریم