Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال ماشین‌ سازی تبریز گفت شرایطی سختی را پشت‌ سر می‌گذارم و با ادامه این وضعیت بعید است که در این تیم بمانم.

مهدی مومنی، بازیکن ماشین سازی در خصوص نتایج تیمش در 13 بازی گذشته و اینکه چرا آنها در این فصل با چنین شرایطی مواجه شده‌اند، توضیحاتی داد.

به گزارش طرفدار و به نقل از تسنیم، مومنی در ابتدا گفت:

تیم ما از لحاظ فوتبالی شرایط بدی ندارد، ولی از لحاظ امتیازگیری شرایط بد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمام این مسابقاتی که تا الان پشت‌سر گذاشتیم فقط در دو سه بازی نمایش بدی داشتیم و در 80 درصد بازی‌ها باید برنده از زمین بیرون می‌آمدیم. در 80 درصد بازی‌ها مثل بازی با پرسپولیس هستیم، با این حال قبول داریم که از لحاظ امتیازگیری عملکرد ما فاجعه بوده است.

وی ادامه داد:

باید این تیم در نیم‌فصل دوم تقویت شود چون در چند پست بازیکن نداریم. در هر بازی 13 بازیکن به میدان می‌روند و این باعث شده که انرژی ما تحلیل برود. 99 درصد بچه‌ها در همه بازی‌های حضور دارند و این کار را سخت کرده است. از طرفی تیم هم کم تجربه است ولی با این حال بازیکنان خوبی داریم. کم تجربه بودن باعث می‌شود که در برخی دقایق اشتباهات کلیدی داشته باشیم و در بازی با پرسپولیس دیدید که آنها چگونه از تجربه خودشان استفاده کردند و با دو اشتباه ما به گل رسیدند.

هافبک ماشین‌سازی در خصوص اینکه آیا در لیگ برتر ماندگار خواهند شد، تاکید کرد:

دو بازی آینده برای ما مهم است و این دو مسابقه تا حدود زیادی به ما خواهد گفت که چقدر برای ماندن در لیگ برتر شانس داریم. باید از دو بازی بعدی 6 امتیاز بگیریم که 10 امتیازی شویم تا باشگاه هم در نیم‌فصل دوم یارگیری کند. این را هم باید در نظر گرفت که شرایط مالی تیم ما مناسب نیست و قراردادهای بازیکنان ماشین‌سازی در حد لیگ دسته دوم است. دریافتی ما هم کمتر از تیم‌های دیگر است و باشگاه باید به فکر بچه‌ها باشد. امیدوارم با حل برخی مشکلات و جذب پنج، شش بازیکن وضعیت ما بهتر شود. 

مومنی در ارتباط با عملکرد خودش در این فصل تصریح کرد:

در دو سه هفته اول به من کم بازی رسید ولی با آمدن آقای اخباری شرایطم بهتر شد. دفاع راست نداشتیم و کادر فنی به اجبار از من در دفاع راست استفاده می‌کند، من از هفته ششم در این پُست بازی کردم و حالا قرار است با برطرف شدن مصدومیت مدافع راست‌مان دوباره در پُست خودم بازی کنم. خودم دوست دارم در فاز تهاجمی بازی کنم چون گل زدن و پاس گل دادن را بیشتر دوست دارم.

وی گفت:

شرایط سختی را در ماشین‌سازی پشت‌سر می‌گذارم و از طرفی مشکلات مالی هم وجود دارد، با ادامه این وضعیت بعید است که در این تیم بمانم.

اخبار داغ 

پیکر علی انصاریان در بهشت زهرا تشییع و به خاک سپرده شد اشک های وریا غفوری در مراسم خاکسپاری علی انصاریان علی انصاریان لو داد؛ من و میناوند چگونه کرونا گرفتیم قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد لیورپول در 22 بازی فصل 2020/21 به اندازه مجموع 2 فصل گذشته شکست خورده است! جانلوییجی بوفون در بازی با اینتر نیز از الفاظ کفرآمیز استفاده کرده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی انصاریان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراموش کردن سپیده و بهناز به دور از انسانیت است!

به گزارش ''ورزش سه''، بعد از پایان یافتن لیگ شانزدهم زنان، ملوان اگرچه نتوانست عنوان قهرمانی را به دست آورد اما بعد از ۹ سال بار دیگر روی سکوی لیگ برتر زنان قرار گرفت. به همین دلیل و به بهانه پایان یافتن این لیگ مهیج، با کاپیتان این تیم، سپیده نزهتی گفت و گوی ویژه‌ای داشتیم که در ادامه خواهید خواند.

در لیگ امسال تا مرز قهرمانی پیش رفتید اما به نظر می‌رسد که نایب قهرمانی هم نتیجه خوبی برای شما بود.

فصل خیلی خوبی داشتیم، می‌توانم بگویم بعد از سال‌ها حضور در ملوان، امسال شرایط خیلی خوبی را تجربه کردیم. مدیرعامل باشگاه واقعا پدرانه از ما حمایت کرد و کل اعضای تیم هم برای رسیدن به موفقیت همدل بودیم. بعد از ۹ سال موفق شدیم دوباره به سکو برسیم. البته فکر می‌کنم که تیم ما شایسته قهرمانی بود اما خب همیشه شرایط آنطور که دلت می‌خواهد یا برنامه‌ریزی می‌کنی پیش نمی‌رود.

به عنوان یک بازیکن باتجربه فکر می‌کنی تفاوت لیگ امسال با فصل‌های گذشته چه بود؟

در شانزده فصلی که از لیگ زنان می‌گذرد؛ به جز دو سالی که ملوان منحل شده بود؛ در تمام ادوار لیگ برتر حضور داشتم. می‌توانم بگویم امسال از هر نظر لیگ خوبی داشتیم. تیم‌های مدعی زیاد بودند و تا لحظه آخر رقابت بین ما و خاتون بم ادامه داشت و مسابقات خیلی پرشور پیش می‌رفت. نه تیمی وسط فصل انصراف داد و نه تیم‌های کوچک از بازی مقابل تیم‌های بزرگ سر باز زدند. شرایط برگزاری هم منظم بود.

سرمربی شما خانم غلامی علی‌رغم اینکه هدایت شما را به عهده داشت اما روی نیمکت نمی‌نشست. فکر می‌کنی این عدم حضور سرمربی روی نیمکت شما، چقدر تاثیر منفی داشت؟

ایشان یک مربی بومی و کاربلد هستند که من از کار کردن با او لذت می‌برم اما قطعا عدم حضورشان روی نیمکت، تاثیر منفی داشت. طبیعتا هر بازیکنی دوست دارد که سرمربی کنار خط باشد و از این بابت انرژی مضاعفی می‌گیرد اما امسال ما از این بابت محروم بودیم. اما به هرحال با توجه به اینکه ایشان مدیریت تیم ملی را به عهده داشتند؛ نمی‌توانستند همزمان سرمربیگری تیم ما را نیز عهده‌دار باشند و از این بابت اذیت شدیم. این را هم بگویم که اگرچه خانم غلامی روی نیمکت تیم ما حاضر نبودند اما هیچوقت ما را تنها نگذاشتند و در تمام تمرینات ما در شهرهای مختلف حضور داشتند. ایشان از پشت فنس نکات را به کادرفنی انتقال می‌دادند و کم کم به این موضوع عادت کردیم!

در هفته‌های اخیر موضوعاتی در خصوص دوپینگ و داوری مطرح شد، خانم غلامی معتقد بودند ک خاتون از این جهات مورد حمایت بوده است. این موضوع باعث کری خوانی بازیکنان خاتون هم شد.

من به عنوان یک بازیکن همیشه سعی کردم احترام‌ها حفظ شود و حتی وارد فضای کری‌خوانی نشوم. نمی‌دانم بحث دوپینگ و سود از داوری واقعا وجود داشته یا نه اما ترجیح می‌دهم کری را با کری جواب ندهم. اینکه برخی از بازیکنان با الفاظ زشت کری می‌خوانند؛ از نظر من اصلا در شان یک فوتبالیست نیست و فکر می‌کنم شخصیت خودشان را به این شکل نشان می‌دهند.

فکر می‌کنی بهترین بازیکن این فصل لیگ زنان، چه کسی بوده است؟

باید ببینید چه بازیکنی در کنار چه بازیکنان دیگری توانسته از خودش عملکرد خوبی نشان دهد. به طور کلی در لیگ امسال بازیکنان خوب زیادی داشتیم اما من شبنم بهشت را از هر نظر بازیکن کاملی می‌بینم و به نظرم بهترین بازیکن حال حاضر ایران است.

و صحبت‌های پایانی؟

ابتدا از آقای فهمیده مدیرعامل باشگاه تشکر ویژه می‌کنم و بعد می‌خواهم در خصوص یک موضوع صحبت کنم. زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی، دو بازیکنی که به همراه ملیکا تصادف کردند و فکر م کنم با مهری از سوی کل جامعه فوتبال مواجه شدند. به عنوان یک فوتبالیست می‌خواهم بگویم که ما قدر دوستان زنده خود را نمی‌دانیم و حتما باید آن ها از این دنیا بروند تا عزیز شوند. زهرا و بهناز در این مدت با بی‌مهری روبرو شدند. هم سوی باشگاه خودشان و هم از سوی بقیه جامعه فوتبال که باعث تاسف است. از این بابت واقع ناراحتم و فکر می‌کنم فراموش کردن این دو بازیکن از سوی همه به ویژه تیم خودشان، دور از انسانیت است.

دیگر خبرها

  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • فراموش کردن زهرا و بهناز به دور از انسانیت است!
  • فراموش کردن سپیده و بهناز به دور از انسانیت است!
  • بیانیه تند ذوب‌ آهن علیه فحاشی‌های تیم کاله آمل؛ از نشان دادن برخی تصاویر شرمساریم!
  • سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران
  • تسریع توسعه بازی‌سازی با هوش مصنوعی / پیشرفت صنعت بازی سازی در ایران مستلزم حمایت دست‌اندرکاران آموزشی و پژوهشی
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف
  • چه خبر از آخرین وضعیت تمدید قراردادهای پرسپولیس؟
  • امروز تکلیف بهترین بازیکن آسیا مشخص می‌شود | من و بازیکنان ایران به دنبال قهرمان هستیم
  • این بازیکن استقلال خیال نکونام را راحت کرد