Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رسولی نژاد ظهر پنج شنبه در حاشیه آئین بهره برداری و گاز رسانی به روستاهای دماوند با اشاره به اینکه توسعه روستاها در صورت اعطای امکانات امکان پذیر خواهد بود اظهار داشت: در برخی از روستاهای دو شهرستان دماوند و فیروزکوه با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه هستیم و این موضوع در سنوات آینده یک بحران جدی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهسازی، آسفالت معابر و مسیرهای منتهی به روستاها که در برخی از مسیرها همچون محور دلیچایی تردد به سختی صورت می‌گیرد از جمله مشکلاتی است که در روستاها وجود دارد گفت: امیدواریم با رفع مشکلاتی از قبیل آب، راه و گاز شاهد مهاجرت معکوس باشیم.

وی افزود: پروژه آبرسانی به ۵ روستای هاشمک، وادان، کالدشت بالا و پایین و اسلام آباد در حال اجرا است و در حال حاضر ما در ۷ شهر و تعدادی روستا در دو شهرستان دماوند و فیروزکوه با کمبود آب آشامیدنی مواجه هستیم و بحران جدی در سال آینده خواهیم داشت.

رسولی نژاد در ادامه به بهره برداری از ۳۰۰ طرح اشتغال زایی در سطح روستاها تا خردادماه سال آینده اشاره کرد و عنوان داشت: طی سال آینده یک هزار طرح اشتغال زایی در دو شهرستان در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به طرح آب رسانی شهید فخری زاده، باید اعلام کنیم که این طرح نیازمند ۷۰ میلیارد تومان اعتبار است که با اجرای آن، ۱۶ روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد و در حال حاضر طراحی این پروژه انجام شده و به دنبال کسب مجوزها و تأمین اعتبار هستیم.

کد خبر 5139034

منبع: مهر

کلیدواژه: سید احمد رسولی نژاد نماينده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شوراي اسلامي افتتاح طرح عمرانی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر آمار کرونا شهرستان کرج شیراز افتتاح طرح عمرانی شهرکرد عکس استانها مشهد دماوند و فیروزکوه آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، طرحی که عمران و زیباسازی محیط روستاها را به دنبال داشته است.

به گفته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بانه با توجه به نقش ارائه خدمات و تامین زیرساختهای توسعه ای، بنیاد مسکن شهرستان عملیات سنگ فرش، دیوارچینی و آسفالت را در سال گذشته در 23 روستای شهرستان اجرایی نموده است و این مهم نقش خوبی در توسعه روستا ها و ماندگاری روستاییان در روستاها داشته است.

بختیار خدری در ادامه افزود با توجه به اجرای طرح هادی توسط این بنیاد و از محل اعتبارات ملی و استانی در سال 1403 شاهد اجرای این طرح در 27 روستا خواهیم بود.

روستای پیاوین یکی از روستاهای هدف گردشگری در شهرستان بانه می باشد که اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی و با هدف حفظ بافت با ارزش آن توانسته نقش خوبی در جذب گردشگر داشته باشد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • رژیم صهیونیستی با کمبود نیروی کار مواجه شد
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • انشعابات واگذار شده در روستا‌های فیروزکوه، زیر ذره بین
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • تا سه سال آینده کمبود فضای آموزشی استان رفع می‌شود
  • جبران کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی تا سه سال آینده
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه