Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله غلامی درگفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به وضعیت مطلوب اما شکننده کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: در نشست اخیر ستاد استانی مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان گزارش مبسوطی از روند درگیری استان اصفهان با ویروس کرونا و اقدامات انجام شده ارائه کردند.

وی افزود: تغییر رنگ بندی از آبی به زرد در شهرستان اردستان هشداری است که نشان می دهد اگر عادی انگاری نسبت به کرونا تداوم داشته باشد شرایط به روزهای نامطلوب گذشته برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمع و مهمانی های خانوادگی گفت: متاسفانه رعایت نکات مربوط به کرونا توسط شهروندان از مرز ۹۵ درصد به متوسط ۸۰درصد کاهش یافته است که در هفته های آتی نگران کننده است.

تشکیل ستاد سفرهای ایمن در ایام نوروز

غلامی با اعلام تشکیل «ستاد سفرهای ایمن» در ایام نوروز و تدوین دستورالعمل مربوطه با محوریت معاونت عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد:مراسم روز ۲۲ بهمن امسال محدود و به صورت موتوری و خودرویی است .

حضور جمالی نژاد در اصفهان و بهره برداری تعدادی از پروژه های دهه فجر

معاون عمرانی استانداری اصفهان در ادامه به سفر رئیس معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در روز پنج شنبه به استان اصفهان خبر داد و گفت: در این سفر تعدادی از پروژه های عمرانی استان اصفهان در شهرستانهای مبارکه و فلاورجان به مناسبت ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

۴۶

کد خبر 1482977

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا استان اصفهان دهه فجر استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان گفت: تمام مراکز اقامتی استان موظف هستند که دستورالعمل‌هایی را که در خصوص لزوم شئونات ماه مبارک است، رعایت کنند، در غیر این صورت با واحد صنفی متخلف برخورد و ضمن تشکیل پرونده قضائی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _پنجشنبه نهم فروردین‌_ در نشست با ضابطان دستگاه قضائی استان کرمانشاه، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز اظهار کرد: به منظور حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان، در این ایام تنها رستوران‌هایی که در محدوده مراکز اقامتی و بیمارستان‌ها هستند باید مجوز فعالیت در طول روز را داشته باشند.

وی افزود: تمام مراکز اقامتی استان موظف هستند که دستورالعمل‌هایی را که در خصوص لزوم شئونات ماه مبارک است، رعایت کنند، در غیر این صورت با واحد صنفی متخلف برخورد و ضمن تشکیل پرونده قضائی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی خدمت‌رسانی می‌کنند، مانند فرودگاه و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل مسافر نیز باید در فضاهای محیطی خود نسبت به ترویج فرهنگ روزه‌داری اقدام کنند.

کریمی اضافه کرد: به دلیل تقارن سیزدهم فروردین با شهادت حضرت علی (ع) شهرداری در برخی از مراکز تفریحی شهر مانند پارک شرقی و غربی فضاسازی محیطی لازم را انجام دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین در این ایام از محتوای آیات، احادیث و متون زیبای مرتبط با ماه رحمت الهی و لیالی قدر در سطح شهر، نسبت به برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فرهنگی-مذهبی، آموزش‌های قرآنی و تعالیم دینی در پارک‌های شرقی و غربی طاق بستان و پارک شاهد اقدام شود.

کد خبر 739880

دیگر خبرها

  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳فروردین تعطیل است/ ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • تظاهر به بستن کمربند به قیمت جان پسر جوان تمام شد
  • رعایت حرمت ماه رمضان مطالبه مردم است
  • مردم طلای دست دوم خریداری نکنند
  • بخش‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • آیتم‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز