Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اپل، تیم کوک می‌گوید که این شرکت هنوز کارهای زیادی در دست اقدام دارد، اما از این که توانسته است اولین مک های اپل سیلیکون M۱ را به بازار عرضه نماید، خوشحال است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام اپل تکسنولی، مدیرعامل اپل در کنفرانس اخیر خود با تحلیل گران گفتگو نمود و به سوال‌های آنها در مورد مک های M۱ جواب داد و توضیح داد که در مورد حرکت اپل به سمت استفاده بیشتر از چیپ های اپل سیلیکون بسیار خوش بین است و از اولین محصولات تولید شده این شرکت با چیپ M۱ بسیار احساس رضایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: ما هنوز در روزهای اولیه یک روند دو ساله ایم اما بسیار نسبت به پیشرفت آن خوشحالیم. او در این مورد بیان می کند که اگر شما تعداد کاربران زیادی که از PC  به مک می آیند و همین طور افراد و مشتریان جدیدی که محصولات جدید اپل نظیر مک و آیپد را خریداری می‌کنند را در نظر بگیرید  مشخص می شود که بیش از نیمی از خریدهای جدید حاصل از افرادی است که کاملاً  در اکوسیستم اپل جدید بوده و  پیش از آن دارای محصولات اپل نبوده اند.

بنابراین، این بسیار خوشحال کننده است که هر روز مشتریان جدیدی با محصولات اپل آشنا می شوند. او در ادامه گفت که اگر به روند رشد در کامپیوترهای مک نگاه کنید اضافه نمودن مدل های جدی M۱ به ما مسیر رشد تازه ای را ارائه می‌کند که در گذشته از آن بی بهره بوده ایم.

 به خصوص اگر سه ماهه اول امسال به خوبی پیش برود خبرهای بسیار خوبی در آینده برای مک بوک M۱ خواهیم داشت.

اپل اولین مک بوک های مجهز به چیپ های M۱ را در سال قبل در مدل های مک بوک ایر، مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک مینی ارائه نمود. تا بحال بازخورد مشتریان تا حد زیادی مثبت بوده و از آنجایی که عملکرد این کامپیوترها در مقایسه با مک های قبلی و همین طور کامپیوترهای رومیزی ویندوز از کارایی بسیار بالاتری برخوردار است می‌توان تقاضای بسیار زیادی را برای آنها در بازار آینده انتظار داشت.

اپل همچنین در صحنه جهانی فروش تبلت در طی کوارتر چهارم ۲۰۲۰ بیش از ۱۹.۲ میلیون آیپد را به مشتریان ارسال نموده است و این رقم این شرکت را همچنان پیشتاز صنعت تبلت جهانی معرفی می‌کند.

بر اساس داده‌ های جدید حاصل از شرکت تحقیقاتی کانالیست ارسال آیپدها نسبت به سال قبل ۴۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد و سهم اپل از بازار جهانی تبلت در کوارتر چهارم ۲۰۲۰ نسبت به کوارتر اول ۲۰۲۱، ۳۶ درصد بوده است.

اپل در این بازار بسیار بی رقیب است به طوری که نزدیک ترین رقیب اپل در صحنه فروش تبلت سامسونگ است که در مقام دوم با سهم فروش تنها ۱۹ درصد از کل بازار جهانی تبلت را از آن خود نموده است و توانسته است تنها ۹.۹ میلیون تبلت را در این دوره زمانی ارسال کند.

آمازون در مقام سوم قرار گرفته است و توانسته با کسب ۱۲ درصد از بازار از سهم بازار و ارسال ۶ و نیم میلیون آیپد بعد از سامسونگ مقام خود را تثبیت کند.

بر اساس داده‌های شرکت کانالیست در طول ۲۰۲۰ اپل در مجموع در حدود ۵۸ میلیون تبلت ارسال نموده است که ۲۴ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش نشان می‌دهد و این نشانگر ۳۷ درصد سهم اپل از فروش کلی بازار جهانی می باشد که پس از آن سامسونگ و هواوی به ترتیب با ۱۹ درصد و ۱۰ درصد مقام های دوم و سوم را از آن خود کرده اند.

علاوه بر ارائه تعداد تبلت ها، گزارش کانالیست هم چنین داده هایی را در مورد فروش کامپیوترهای رومیزی PC ارائه می دهد که شامل مجموع فروش کامپیوترهای شخصی، تبلت و کامپیوترهای کروم بوک می باشد.

بر اساس این داده ها اپل پس از لنوو در مقام دوم فروش جهانی PC قرار می‌گیرد. بر اساس این داده ها اپل ۲۶.۴ میلیون PC و تبلت مجموعاً  در کوارتر چهارم ۲۰۲۰ ارسال نموده است که نشان دهنده رشد سالانه ۴۲ درصد می باشد.

برای خرید محصولات اپل به ویژه خرید مک بوک های m۱ به فروشگاه تکسنولی به این آدرس مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مک بوک m1 اپل لپ تاپ بر اساس مک بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت

طبق گزارش‌های اخیر، اوپو مشغول کار روی تبلت پد ۳ است. Digital Chat Station با انتشار پستی در ویبو، جزئیات بیشتری از تبلت اوپو ارائه داده است که شامل طراحی و مشخصات رم و وضوح نمایشگر دستگاه می‌شود.

اوپو پد ۳ از بدنه‌ی یکپارچه فلزی بهره خواهد برد؛ اما ابعاد دقیق نمایشگر این محصول هنوز مشخص نیست. گفته می‌شود پد ۳ از نمایشگری با وضوح 3K بهره می‌گیرد و احتمالاً مثل اوپو Find N3 از قابلیت صفحه‌نمایش مجازی پانوراما پشتیبانی خواهد کرد. ویژگی مذکور با کاهش حاشیه‌های نمایشگر باعث می‌شود هنگام نگاه‌کردن از فاصله نزدیک، حس نمایشگر بزرگ‌تر را به کاربر القا کند.

بر‌اساس گفته‌های DCS، قلب تپنده‌ی اوپو پد ۳ پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. این تبلت از ۱۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد و انتظار می‌رود در چند نسخه با فضای ذخیره‌سازی و رم متفاوت عرضه شود. اگر این گزارش درست باشد، Pad 3 درمقایسه‌با نسل قبلی خود ارتقای فراوانی را تجربه خواهد کرد.

انتظار می‌رود اوپو پد ۳ به‌زودی معرفی شود. این تبلت ابتدا در چین عرضه خواهد شد و طبق برخی شایعات، از سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۴ با نام وان‌پلاس پد ۲ در بازار‌های جهانی نیز فروخته خواهد شد. قیمت تبلت بعدی اوپو هنوز مشخص نیست.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد