Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در بخش ریکرو و در هفته هفتم، تیم هیات چهارمحال و بختیاری با نتیجه ۴ بر یک مغلوب آکادمی راد شد. دانشگاه آزاد و سپاهان اصفهان با نتیجه مشابه ۴ بر یک به ترتیب مقابل نفت امیدیه و مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسیدند. نیروی زمینی اردبیل نیز با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم هدف طلایی گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه رقابت‌های ریکرو و در هفته هشتم، هیات چهارمحال و بختیاری و نیروی زمینی اردبیل با نتیجه مشابه ۴ بر یک به ترتیب مقابل نفت امیدیه و کمانداران پایتخت به پیروزی رسیدند. آکادمی راد و سپاهان اصفهان با نتیجه مشابه ۳ بر ۲ مقابل مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی و هدف طلایی به پیروزی رسیدند.

در مسابقات این هفته، رضا شبانی، صادق اشرفی و میلاد وزیری هر سه از تیم دانشگاه آزاد با امتیازات، ۳۲۷، ۳۲۷ و ۳۲۶ بهترین امتیاز را در ریکرو کسب کردند.

همچنین در هفته هفتم در بخش کامپوند، تیم سپاهان اصفهان و فولاد آلیاژی ایران با نتیجه مشابه ۵ بر صفر به ترتیب مقابل هیات آبیک و نفت امیدیه به پیروزی رسیدند. هیات کرمانشاه ۳ بر ۲ برابر کمانداران پایتخت به برتری رسید و آکادمی راد با نتیجه ۴ بر یک از سد تیم آلفا گذشت.

در هفته هشتم کامپوند، فولاد سپاهان اصفهان، آکادمی راد و تیم آلفا با نتیجه مشابه ۵ بر صفر به ترتیب مقابل تیم‌های نفت امیدیه، کمانداران پایتخت و مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسیدند. هیات کرمانشاه با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم هیات آبیک گذشت.

در مسابقات این هفته که با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد، محمد صالح پالیزبان از آکادمی راد با امتیاز ۳۵۱، مجید احمدی و نیما محبوبی از تیم آلفا با امتیاز ۳۴۸ و ۳۴۶ در رده‌های اول تا سوم بهترین کمانداران از نظر امتیازی قرار گرفتند.

منبع: فدراسیون تیر و کمان برچسب‌ها ویروس کرونا فدراسیون تیراندازی با کمان فدراسیون تیروکمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فدراسیون تیراندازی با کمان فدراسیون تیروکمان ویروس کرونا فدراسیون تیراندازی با کمان فدراسیون تیروکمان اخبار کنکور نتیجه مشابه ترتیب مقابل سپاهان اصفهان آکادمی راد نفت امیدیه ۴ بر یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

کد خبر 6088352 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای