Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@19:41:02 GMT

فاجعه در «پوشش ایران»

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۸۴۳۷

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان-در جریان بازدید آیت الله رئیسی از بخش‌های مختلف کارخانه صنایع پوشش ایران که از سال ۸۳ تعطیل و تخریب شده است، پس از گفتگو با رئیس جدید این کارخانه و نماینده‌های کارگران، تصمیمات مهمی در راستای رفع مشکلات این واحد تولیدی و احیای آن اتخاذ شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در همین زمینه: فیلم کامل اظهارات آیت الله رییسی در جلسه شورای اداری گیلان برچسب ها: آیت الله رییسی سفر استانی گیلان پوشش ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله رییسی سفر استانی گیلان پوشش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی آیت‌الله فلاحتی با شعرای گیلان برگزار شد

ایسنا/گیلان سومین محفل «رمضان شعر» همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور جمعی از شاعران استان در بیت نماینده ولی‌فقیه در گیلان برگزار شد.

نشست صمیمی جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب استان با آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان شامگاه ۷ فروردین ماه همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع)، کریم اهل بیت با عنوان «رمضان شعر» در رشت برگزار شد.

آیت‌الله فلاحتی در این دیدار ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت(ع) با اشاره به اهمیت و جایگاه شعر و شاعری در مکتب اسلامی، اظهار کرد: اشعار و آثار شاعران باید با مضامین عرفانی و الهی در آمیخته باشد لذا توجه به مضامین قرآنی و الهی و بکارگیری از آنها در خلق آثار ادبی بسیار اهمیت دارد.

در این دیدار شعرای جوان و پیشکسوت استان در وصف امام حسن مجتبی(ع) و موضوعات دیگر به شعرخوانی پرداختند. امسال سومین محفل «رمضان شعر» همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور جمعی از شاعران استان در بیت نماینده ولی‌فقیه در گیلان برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نحوه فرآوری گوشت کانگور در کارخانه (فیلم)
  • وزیر دولت رییسی در مراسم ترحیم معاون خاتمی
  • پرورش 100 تن ماهی تیلاپیا در یک کارخانه ویتنامی (فیلم)
  • صفر تا صد تولید سوسیس خون در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • رییسی: رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است/به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • نشست صمیمی آیت‌الله فلاحتی با شعرای گیلان برگزار شد
  • طلسم‌شکنی تیم ملی در زمین فاجعه عشق‌آباد
  • چگونه لاستیک های فرسوده را آکبند می کنند؟ خودتان ببینید!
  • سکانس‌هایی از فیلم مشت