Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@05:41:07 GMT

علت مرگ سها رضانژاد در جنگل کردکوی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۸۴۸۲

علت مرگ سها رضانژاد در جنگل کردکوی اعلام شد

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، جسد سها رضانژاد چند وقت پیش در جنگل کردکوی کشف شد حالا وکیل این پرونده آخرین جزئیات حادثه را ارائه کرد.
پزشکی قانونی علت مرگ سها رضا نژاد را سقوط از بلندی و آسیب‌های ناشی از آن اعلام کرد. برخلاف اظهارات عجولانه برخی مقامات رسمی در هنگام کشف پیکر، در گزارش پزشکی‌قانونی مشخص شده که او قرص خواب آور مصرف نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی‌های پزشکی، آثار یا شواهدی از وقوع جرم از جمله تجاوز یا قتل نیز یافت نشده است.
کاوه راد وکیل خانواده سها رضا نژاد گردشگری که پس از چند روز مفقودی، جسد وی در ارتفاعات کردکوی پیدا شد در توضیح سرانجام پرونده وی گفت: سها رضانژاد چهارشنبه نوزدهم تیرماه با تور گردشگری آمرا‌سیر (مینی‌تور) به ارتفاعات جهان‌نمای کردکوی رفت. جمعه ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه صبح از چادرش بیرون آمد و دیگر برنگشت. تلا‌ش‌ها برای یافتن او پس از بیست و هشت روز، منجر به کشف پیکرش در زیر آبشار جهان‌نما توسط یک گروه کوهنوردی محلی شد.


پزشکی قانونی علت مرگ سها رضا نژاد را سقوط از بلندی و آسیب‌های ناشی از آن اعلام کرد. برخلاف اظهارات عجولانه برخی مقامات رسمی در هنگام کشف پیکر، در گزارش پزشکی‌قانونی مشخص شده که او قرص خواب‌آور مصرف نکرده است. در بررسی‌های پزشکی، آثار یا شواهدی از وقوع جرم از جمله تجاوز یا قتل نیز یافت نشده است.
شکایت خانواده سها رضا نژاد از تور گردشگری آمرا سیر به دلیل تقصیر و اهمال در رعایت مقررات ایمنی با تصمیم هیات رسیدگی به تخلفات تور‌های گردشگری و استعلام از نهاد‌های دولتی به‌ویژه فرمانداری کردکوی و پس از استماع دفاعیات وکیل مدافع تور، در نهایت منجر به احراز تقصیر و در نتیجه "لغو پروانه" فعالیت این تور متخلف شد. امیدواریم این تصمیم در شورای عالی تجدید نظر اداره میراث فرهنگی نیز تایید شود.
شاهدانی که در سفر‌های دیگری همراه این تور بوده‌اند شهادت داده‌اند که رفتار‌های غیرحرفه‌ای و عدم پای‌بندی به موارد ایمنی سفر، موجب وارد آمدن خسارت‌های جسمی و روحی به ایشان شده است.
مرگ دردناک سها رضا نژاد، باید آغاز مسیری باشد تا پیش از آن‌که خانواده دیگری داغدار فرزند خود شود، کیفیت و شایستگی مدیران و لیدر‌های تور‌های گردشگری مورد پالایش و بازنگری جدی قرار گیرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سها رضا نژاد سقوط از بلندی پزشکی قانونی سها رضا نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جنگل های هیرکانی النگدره

در دامنه جنگل‌های شمال ایران و در میان سرسبزی و آرامش، جنگلی به نام النگدره است که یکی از جاذبه های طبیعی زیبا از جنگل های هیرکانی در گرگان محسوب می شود که با ۱۸۵ هکتار فضای سبز به عنوان یکی از مقاصد طبیعی برجسته شمال ایران شناخته شده است. این جنگل با داشتن هوای تازه و خنک و با آبشارها و چشمه‌های روان که در دل آن پیدا می‌شوند به فضایی مناسب برای پیاده روی و ورزش ساکنین تبدیل شده و به‌ منظور حفظ زیبایی طبیعت و بهره‌مندی بهتر گردشگران و ساکنان ، ورود خودروها و موتور سیکلت ها به این پارک ممنوع شده است . النگدره به عنوان یکی از ۷ منطقه نمونه گردشگری کشور محسوب می شود.

tags # جنگل سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • قلع و قمع درختان معضل این روز‌های جنگل‌های روستای پای طوف جلیل + فیلم
  • حمله خرس به بانوی روستایی در ارتفاعات روستای لگ بن پیرانشهر
  • (ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!
  • شکوهِ جنگل‌های هیرکانی النگدره در گلستان
  • (تصاویر) جنگل های هیرکانی النگدره
  • (تصاویر) جنگل‌های هیرکانی النگدره
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین