Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری آمل، نخستین پارک و ساختمان توان افزایی ویژه معلولان مازندران و مرکز جامع سلامت پروژه اقدام مشترک بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر در منطقه امت آباد آمل افتتاح شد.

شهردار آمل در این‌ مراسم با اشاره به اینکه پارک و ساختمان ویژه معلولان در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر با زیربنای ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث شده است، اظهار کرد: این پروژه در قالب اقدام مشترک بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مازندران در مجموع با اعتبار حدود ۴۲ میلیارد ریال و مرکز جامع سلامت در زمین ۴۰۰ متر اهدایی مرحوم حیدری با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال با بنای ۴۰۰ متر مربع ساخته و بهره‌برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حمید هاشمی با بیان رویکرد جدی شهرداری آمل ارائه خدمات بیشتر در مناطق کم‌برخوردار شهری است، افزود: ظرفیت شهر آمل می‌طلبد که کارهای مشابه با همکاری اداره کل راه و شهرسازی در مناطق کم برخوردارشهری انجام شود.

شهردار آمل تصریح کرد: اجرای طرح‌های خدماتی و رفاهی در مناطق کم‌برخوردار شهری علاوه بر بهره‌مندی ساکنان این مناطق، توسعه فرهنگی و اجتماعی را به همراه دارد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل در این مراسم با اشاره به توانمندی و جایگاه شهرستان آمل اظهار کرد: در کنار جایگاه ویژه اقتصادی که یکی از شاخصه‌های توسعه و ویژگی مهم شهرستان به شمار می‌رود، در حوزه شهری نیز آمل دارای جایگاه ارزشمندی است.

علیرضا شریعت وجود صنایع مختلف و دارا بودن قطب صادراتی مازندران در آمل را از ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان برشمرد و عنوان کرد: این ظرفیت‌ها می‌تواند در برآوردن نیازهای توسعه‌ای مناطق مختلف آمل موثر باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در آیین افتتاح این طرح‌ها که از سوی معاونت مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل ساخته شد، گفت: رویکرد شهرداری آمل در حوزه بازآفرینی و توانمند کردن مناطق کم‌برخوردار شهری عملکرد قابل قبولی در سطح استان است و از این حیث شهرداری آمل رتبه نخست در حوزه بازآفرینی شهری در مازندران را دارد.

سید محمد نظری با قدردانی از حمایت ویژه شورا و شهرداری آمل به حوزه بازآفرینی شهری افزود: یکی از رویکردهای این اداره کل در حوزه معاونت مسکن و بازآفرینی شهری با همکاری شهرداری‌ها توسعه عدالت اجتماعی و ارائه خدمات برابر به مناطق کم‌برخوردار شهری است و در همین راستا طرح‌های زیادی در سطح استان در دست اجرا است.

به گزارش فارس، در این مراسم از خانواده مرحوم حیدری اهداکننده زمین مرکز جامعه سلامت شهید مطهری به عنوان پروژه اقدام مشترک ستاد بازآفرینی شهرداری آمل با اهدای لوح سپاس و هدایایی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی تشکر و قدرشناسی شد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مناطق کم برخوردار شهری کل راه و شهرسازی بازآفرینی شهری شهرداری آمل اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پارک کودک در منطقه هشت گفت: پروژه باز زنده‌سازی ۱۵ هکتار از ساحل کارون با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی در حال انجام است.

مهدی مرادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: وجود رودخانه کارون برای اهواز یک موهبت الهی است که در کمتر کلان‌شهری شاهد آن هستیم و می‌توان آن را به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر محرک توسعه مدنظر دانست.

وی افزود: بر همین اساس باز زنده‌سازی ۱۵ هکتار از ساحل رودخانه کارون در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت که پس از انجام مطالعات و طراحی صورت گرفته، این پروژه با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال از دی ۱۴۰۲ آغاز شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز ادامه داد: این طرح تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، به گونه‌ای که در حال حاضر ۱۵ هکتار مدنظر تسطیح شده است و سنگ‌چینی سرویس‌های بهداشتی‌، زیرسازی و جدول‌گذاری پارکینگ در حال انجام و همچنین زمین ورزشی والیبال و فوتبال ساحلی ۹۰ درصد و زمین تنیس و بدمینتون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اضافه کرد: در این پروژه مواردی مانند اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، زمین بازی، آب‌نما، پارکینگ، باغ گیاه‌شناسی و مسیر دوچرخه‌سواری پیش‌بینی شده است.

پیشرفت ۸۰ درصد احداث پارک پارک محله‌ای منطقه هشت

معاون فنی و عمرانی، شهرداری اهواز توضیح داد: توسعه فضای سبز شهری و افزایش سرانه با تاکید بر پارک‌های محله‌ای از جمله اولویت‌های مدیریت شهری اهواز است، در همین راستا عملیات احداث پارک محله‌ای کودک در منطقه هشت شهرداری در حال انجام است.

مرادحسینی خاطرنشان کرد: این پارک با مساحتی بالغ بر ۸۰۰۰ متر مربع و با بودجه‌ای بالغ ۲۶ میلیارد ریال واقع در تقاطع بلوار اروند در حال حاضر مرحله تکمیل پیاده‌رو سازی، زمین بازی کودکان و زمین ورزشی قرار دارد.

وی تاکید کرد: این پارک محله‌ای از امکاناتی چون فضای بازی کودکان، آلاچیق، ست تندرستی، زمین ورزشی و سرویس بهداشتی برخوردار است.

کد خبر 739314

دیگر خبرها

  • نقش پروژه‌های شهری سبز بر بهبود سلامت شهروندان
  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • منطقه ۳ کاشان، نخستین میزبان طرح دهه خدمات عمرانی شد
  • پاکتراشی عرصه جنگلی نور مورد توافق هیچ سازمانی نیست
  • باز زنده سازی ساحل کارون و توسعه پارک های اهواز
  • پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه باززنده‌سازی کارون
  • پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون
  • فعالیت ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت طی ایام نوروز در فارس
  • میز خدمت و ویزیت رایگان در مرکز مهرآوران زاهدان برپا شد