Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی‌رضا صلواتی امروز در سفر به کاشان بابیان اینکه بازدیدی که از مجموعه شهرستان و راه‌های مواصلاتی کاشان داشتیم یکی از موضوعاتی که مطرح شد بحث آزادراه نطنز اصفهان کاشان بود، اظهار کرد: متأسفانه بعد از گذشت دو دهه دسترسی این آزادراه‌ها که به شهرهای قمصر کاشان برای مردم تکمیل‌نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان با اشاره به اینکه امیدواریم تا شش ماه اینکه موضوعات دسترسی شهر کاشان قمصر به آزادراه تکمیل کنیم، افزود: موضوعات فروانی در خصوص بحث‌ اسفالت تقاطع غیر هم‌سطح دسترسی شهرک‌های صنعتی به آزادراه و‌ تکمیل تقاطع غیر هم‌سطح‌ راوند باید کارها را اجرایی و عملیاتی کنیم

وی گفت: تکمیل جاده بادرود کاشان ۷ کیلومتر جاده مانده و با پیمانکاری که در این ماه انتخاب کردیم امیدواریم تا شش ماه اینکه جاده را تکمیل کنیم تا کامل به‌صورت چهاربانده در اختیار شهروندان قرار بگیرد

صلواتی ادامه داد: متأسفانه در طول سال‌های اخیر به راه‌های مواصلاتی شهرستان کاشان کم‌توجهی کردیم و باید با تلاش بیشتر و‌همت مضاعف در بخش ایمنی و زیرساخت‌های و... تلاشمان را دوچندان کنیم تا راه های موصلاتی شهرستان تکمیل شود.

وی گفت: برای تکمیل پروژه‌ها ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که ۱۵ درصد این اعتبار را تخصیص دادیم و الباقی ‌را با کمک نماینده کاشان و‌ تعاملی که بین دستگاه‌ها است بتوانیم با کمترین اعتبار عملیاتی و اجرایی کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاشان استان اصفهان تکمیل راه جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰ هزار میلیارد تومان، اعتبار مورد نیاز طرح دارویار

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید جلیل میرمحمدی میبدی گفت: علیرغم اینکه تاکید داشتیم برای اجرای درست و کامل طرح دارویار در سال ۱۴۰۲ نیاز به ۹۰ تا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان داریم، متاسفانه ۶۹ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد که از این مبلغ هم تنها 50 درصد آن محقق شد.   وی افزود: بودجه این طرح برای سال جاری هم با رشد بسیار مختصری در جداول بودجه پیش بینی شده در حالی که حداقل بودجه مورد نیاز برای این طرح باید ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار میلیارد تومان باشد.   نماینده مردم تفت و میبد در مجلس گفت: به طور قطع دود عدم اختصاص به موقع و کافی بودجه به طرح دارویار به چشم مردم می‌رود و به مردم به ویژه قشر مستضعف آسیب زیادی وارد می‌شود.   وی افزود: امیدواریم مجلس در سال جاری آن چه که تصویب می‌کند عدد بسیار بیشتری باشد و همچنین شاهد نظارت جدی تری در بحث دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی و شیرخشک باشیم.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • آزرده خاطر شدن رانندگان از روکش آسفالت فرسوده در جاده اصفهان - کاشان + فیلم
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • فیلم| گلایه شدید مردم از وضعیت آزاد راه قم - کاشان
  • ۱۳۰ هزار میلیارد تومان، اعتبار مورد نیاز طرح دارویار
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است