Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزین معتمدی بعد از ظهر امروز در حاشیه آزمون کسب درجه ایثار در استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این آزمون برای اولین بار به صورت متمرکز در شهر کرمانشاه و با حضور شرکت کنندگانی از ۱۴ شهرستان استان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت کنندگان در این آزمون حائز کسب درجه نجاتگر یک هستند، افزود: این شرکت کنندگان برای کسب درجه ایثار باید در ۲ مرحله آزمون آمادگی جسمانی و مهارتی موفق به کسب امتیاز لازم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه درجه بندی نجاتگران را یک، ۲، سه و نهایتاً ایثار عنوان کرد و گفت: شرکت کنندگانی که بتوانند درجه ایثار را کسب کنند در آینده شرایط استخدام آن‌ها به عنوان عضو جمعیت هلال احمر فراهم می‌شود.

معتمدی با اشاره به سختی آیتم‌های آزمون کسب درجه ایثار برای شرکت کنندگان تصریح کرد: داوران این آزمون از تهران کار داروی و نظارت را انجام داده و اکثر استان‌ها از این آزمون تعداد خروجی کمی دارند، امیدواریم اکثر شرکت کنندگان ما موفق به کسب درجه ایثار شوند.

وی با بیان اینکه قبولی در این آزمون از لحاظ تعداد پذیرفته شدگان محدودیت ندارد، گفت: آزمون ایثار بانوان به دلیل آمار کم تعداد شرکت کنندگان بانو به صورت متمرکز در تهران انجام می‌شود.

معتمدی با اشاره به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: نکته حائز اهمیت این آزمون، رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام آزمایش کرونا قبل از ورود شرکت کنندگان به سالن محل آزمون است.

کد خبر 5139161

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه جمعیت هلال احمر کرمانشاه استخدام دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران شیراز شهرستان کرج عکس استانها شهرکرد افتتاح طرح عمرانی مشهد کسب درجه ایثار شرکت کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فلاح، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعلام هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف استان کرمان به‌ویژه مناطق جنوب و شرق این استان، تعداد ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی برای امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: برای ارائه خدمات امدادی به مردم ۵۵ پایگاه امداد و نجات، مراکز پیام، تیم واکنش سریع و شعب هلال احمر در سطح استان کرمان آماده هستند.

کد خبر 6078501

دیگر خبرها

  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • ۵٩۵ نفر از داوطلبان امکان اعزام به حج تمتع را پیدا نکردند/ آغاز عمره از ۳ اردیبهشت
  • ۵٩۵ نفر از داوطلبان امکان اعزام به حج تمتع را پیدا نکردند
  • معافیت دارندگان مدال طلای المپیادهای علمی از کنکور