Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@19:47:59 GMT

برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی در اسفندماه

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۱۳۱۰

برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی در اسفندماه

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ‌برنامه ریزی کردیم که در اسفند سال جاری آزمون استخدامی جدید را برگزار کنیم، تلاش میکنیم که حداکثر تا پایان اردیبهشت یا نهایتا خرداد ماه اسامی نهایی را اعلام کنیم.

مهدی داوری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص شرایط آتش نشانانی که در آزمون استخدامی ٩٨ پذیرفته شده بودند گفت: افرادی که در دوره گذشته که در آزمون استخدامی سال ٩٨ شرکت کرده بودند در حال گذراندن دوره آموزشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اتفاقی افتاد که چند نفر از داوطلبان شکایتی انجام دادند که تا مراحل بررسی آن در مراجع قضایی پیگیری شد مراحل ورود پذیرفته شدگان متوقف شده بود.

داوری گفت: پس از اینکه مشکلی که پیش آمده بود حل شد، توقف این کار هم رفع شد و کار را دوباره شروع کردیم.

وی در خصوص زمانی که برای برگزاری آزمون دوره جدید سال ٩٩ در نظر گرفته شده است اظهار کرد: برنامه ریزی کردیم که در اسفند سال جاری آزمون استخدامی را برگزار کنیم، تلاش می کنیم که تا حداکثر پایان اردیبهشت یا نهایتا خرداد ماه اسامی نهایی را اعلام کنیم.

وی افزود: پس از آن که وضعیت این افراد مشخص شود در گروه ۵٠ نفره وارد سیستم آموزشی خواهند شد و ۴۵ روز پس از آن ۵٠ نفر بعد وارد خواهند شد. البته دوره آموزشی جزو استخدام محسوب می شود که حدود سه ماه هم به طول می انجامد و گاهی بنا به شرایط فشرده تر یا طولانی تر خواهد شد. 

لینک کوتاه: asriran.com/003E6X

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آزمون استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی شهرستان زارچ: دوره آموزشی مدیریت آفات پسته با حضور عسگری به عنوان مدرس و جمعی از بهره برداران در چرخاب کهنه شهرستان زارچ برگزار شد.

 

 باتوجه به نصب تله فرمونی چوبخوار جهت ردیابی و پایش تله‌ها به صورت هفتگی و تشخیص زمان پیک آفت و بازدید‌های میدانی توسط کارشناسان تولیدات گیاهی و مشاهده آفات پسته در این راستا دوره آموزشی مدیریت آفات پسته برگزار شد.

 

در این کلاس که با استقبال باغداران همراه بود، راهکار‌های تشخیص، پایش و مدیریت آفات مهم پسته از جمله چوبخوار، سنک، گوموزو... ارائه شد، همچنین، توصیه‌های کاربردی برای اعمال مدیریت یکپارچه آفات با استفاده از روش‌های زراعی و شیمیایی و نکاتی در مورد تغذیه به باغداران ارائه گردید.

 

هادی کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زارچ اظهار کرد: این اقدامات در راستای حمایت از باغداران و افزایش تولید پایدار محصول پسته در این منطقه صورت گرفته است، امیدواریم با همکاری باغداران و اجرای به‌موقع اقدامات مدیریتی، بتوانیم از خسارات ناشی از آفات پسته جلوگیری کنیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی