Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:00:59 GMT

غیر منتظره؛ رئال مادرید دست به دامن مسی شد(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۱۵۰۷

غیر منتظره؛ رئال مادرید دست به دامن مسی شد(عکس)

به نظر می رسد که جذب ستاره پاری سن ژرمن توسط رئال مادرید ارتباط مستقیمی با تصمیم لیونل مسی برای آینده خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید این روزها در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و از ابتدای فصل جاری عملکرد بسیار پر نوسانی داشته است؛ تیم زین الدین زیدان که تا همین چند هفته پیش با فاصله امتیازی خوب بالاتر از بارسلونا قرار داشت حالا خودش را پایین تر از رقیب سنتی در رده سوم جدول می بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر اختلاف ایجاد شده با صدرنشین یعنی اتلتیکومادرید باعث شده که رویای تکرار قهرمانی برای کهکشانی‌ها دور از دسترس به نظر برسد.

 

اغلب هواداران رئال مادرید معتقد هستند که این تیم به یک پوست اندازی عظیم احتیاج دارد و بازیکنان کنونی دیگر توانایی چند سال قبل را ندارند. در واقع این باور وجود دارد که پر افتخارترین باشگاه اروپا برای بازگشت به اوج به جذب چند ستاره بزرگ احتیاج دارد.

 

 

 

 

یکی از نام هایی که طی یکی دو فصل اخیر بارها نام او در اطراف باشگاه رئال مادرید شنیده شده کیلیان امباپه بوده است. ستاره فرانسوی هنوز هم هدف اول نقل و انتقالاتی کهکشانی‌ها محسوب می‌شود اما به طور قطع فلورنتینو پرز و تیم مدیریتی اش کار دشواری برای آوردن او به سانتیاگوبرنابئو پیش رو خواهند داشت.

 

از یک طرف پاری‌سن‌ژرمن حاضر نیست یکی از مهم ترین ستاره های خود را به همین سادگی ها به فروش برساند. از سمت دیگر مشکلات اقتصادی به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا کار تمام باشگاه ها از جمله رئال مادرید را برای پرداخت هزینه های گزاف دشوار کرده است.

 

با وجود تمام این مشکلات به نظر می رسد که رئال مادرید قصد دارد تمام تلاش خود را برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه انجام دهد. با این حال در اتفاقی بی سابقه آنها برای نزدیک شدن به نهایی کردن این انتقال دست به دامن لیونل مسی هستند.

 

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا آخرین فصل حضور خود در این باشگاه را پشت سر می گذارد و از طرف دیگر گفته می‌شود که پاری سن ژرمن یکی از محتمل ترین گزینه ها برای آینده او خواهد بود. در همین ارتباط نشریه مارکا صفحه اول امروز خود را به این موضوع اختصاص داده است.

 

 

مارکا با تیتر "مسی کلید رسیدن به امباپه" مدعی شده که انتقال ستاره فرانسوی به رئال مادرید با تصمیم لیونل مسی در مورد آینده اش ارتباط مستقیم خواهد داشت. در گزارش روی جلد مارکا آمده است: " باشگاه رئال‌مادرید در انتظار تصمیم ستاره آرژانتینی است. در صورتی که مسی بخواهد برای پاری‌سن‌ژرمن بازی کند، این باشگاه مجبور خواهد بود کیلیان امباپه را به فروش برساند. در واقع انتقال مسی به پاریس به معنای جدایی امباپه و حضور در تیمی که رویای او بوده خواهد بود."

کیلیان امباپه بارسلونا رئال مادرید پاری سن ژرمن لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کیلیان امباپه بارسلونا رئال مادرید پاری سن ژرمن لیونل مسی کیلیان امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به صورت قرضی به رئال مادرید ملحق شد و در این فصل توانسته است عملکرد خوب و قابل قبولی را در خط حمله این تیم به نمایش بگذارد اما ادامه حضورش در سانتیاگو برنابئو هنوز مشخص نیست.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که کارلو آنچلوتی از عملکرد این بازیکن بسیار راضی است و دوست دارد که او را فصل آینده هم در بین بازیکنانش در رئال داشته باشد اما تصمیم نهایی در این باره بر عهده مدیران این باشگاه است.

روزنامه مارکا خبر داده است که مدیران رئال همچنان در حال ارزیابی شرایط برای امضای قرارداد دائمی با این ستاره اسپانیایی هستند. مسئله اصلی در امضای قرارداد مبلغ آن نیست، بلکه مدیران این باشگاه بیشتر در حال بررسی شرایط هستند که اگر اندریک و کیلیان امباپه در فصل آینده به ترکیب رئال اضافه شوند، شرایط برای خوسلو چطور پیش خواهد رفت.

این در حالیست که گفته می‌شود چند باشگاه عربستانی شرایط این بازیکن را از مدت‌ها قبل زیر نظر داشتند و قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای جذب او اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است