Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:36:16 GMT

ادعای مارکا؛ سیتی جانشین آگوئرو را انتخاب کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۱۷۴۸

ادعای مارکا؛ سیتی جانشین آگوئرو را انتخاب کرد

بر اساس ادعای مارکا منچسترسیتی برای جانشینی سرخیو آگوئرو به دنبال جذب ارلینگ هالند خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل بی نظیر در منچستر سیتی و تبدیل شدن به اسطوره و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه رفته رفته به درهای خروج نزدیک شده است. این ستاره آرژانتینی طی ماه‌های اخیر دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و تا حدود زیادی از دوران اوج خود فاصله گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

از طرف دیگر طی روزهای گذشته گزارشاتی مبنی بر علاقه بارسلونا و مذاکره نامزدهای ریاست این باشگاه برای جذب ستاره آرژانتینی به گوش رسید و گفته می شود که ممکن است در صورت ماندن لیونل مسی در بلوگرانا، آگوئرو با دوست صمیمی خود همبازی شود.

 

همچنین منچستر سیتی در حال حاضر به جز آگوئرو، ستاره برزیلی یعنی گابریل ژسوس را هم در خط حمله در اختیار دارد اما بسیاری معتقد هستند که سیتیزن ها نمی توانند تنها با این مهاجم برای کسب جام های بزرگ بجنگند و به همین خاطر به یک مهاجم سطح اول و به نوعی فوق‌ستاره احتیاج دارند.

 

 

 

 

طی ماه های گذشته گفته شد که باشگاه انگلیسی برای جانشینی آگوئرو به دنبال جذب هری کین از تاتنهام خواهد بود اما حالا مارکا ادعای جدیدی را مطرح کرده که بر اساس آن سیتی مشتاق است ارلینگ هالند را به خدمت بگیرد. در این گزارش ادعا شده که سیتی حاضر است در تابستان 2022 مبلغ بالاتری از بند آزادسازی ستاره انرژی را بپردازد و به نوعی قصد دارد هر طور که شده او را به اتحاد بیاورد.

بروسیا دورتموند منچستر سیتی سرخیو آگوئرو ارلینگ هالند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند منچستر سیتی سرخیو آگوئرو ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا

محرومیت سیدحسین حسینی سوژه روزنامه مارکا شده است.

طرفداری | محرومیت سیدحسین حسینی بازتاب گسترده ای داشته است.

سیدحسین حسینی به دلیل اتفاقات بعد بازی با آلومینیوم اراک و مصاحبه هایی که انجام داد، از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه و البته جریمه مالی مواجه شده است.

طی روزهای اخیر بسیاری از اهالی فوتبال و پیشکسوتان در حمایت از سیدحسین حسینی مصاحبه هایی را انجام داده اند و حالا محرومیت سیدحسین حسینی، سوژه روزنامه اسپانیایی و مشهور مارکا شده است.

مارکا در این خصوص نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان ملی‌پوشی که سابقه ۱۱ بازی ملی را در کارنامه دارد، یک جلسه محروم و به پرداخت ۴۴۰۰ یورو محکوم کرد.

بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!