Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در نشست برگزاری دوره آموزشی توسعه و ارتقاء توانمندی بانوان ویژه بانوان شاغل که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر، اظهار داشت: باید بحث ارتقای زنان برای جانشین پروری در پست های حرفه ای، میانی، پست های عالی و پست های پایه در هر سطحی بشدت دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از حسن توجه استاندار هرمزگان به حوزه بانوان و به کارگیری آنان در پست های مدیریتی تقدیر و تشکر کرد و افزود: با نگاه هوشمندانه استاندار محترم، استان هرمزگان در این زمینه سرآمد استان‌های مختلف کشور است و مدیران زن بسیاری در سال‌های اخیر توانسته‌اند در دایره انتصابات و رشد جایگاه های اداری قرار گیرند.

معاون استاندار هرمزگان تصریح کرد: افزایش حضور زنان در حوزه های مدیریتی، توانمند سازی زنان شاغل، ارتقاء شغلی و اهمیت توسعه شغلی و فردی و ایجاد باور قوی در مسئولین ارشد به توانمندی و شایستگی زنان در عرصه های سیاستگذاری و تصمیم گیری؛ از جمله اهدافی است که ما آن را در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع و اداره کل امور بانوان و خانواده پیگیری می کنیم.

 

وی با اشاره به نقش مهم زنان در جامعه اضافه کرد: در بخش درمان بیمارى کووید نقش زنان را در استان لمس کردیم و در هر بخش از کرونا هرجا مسئولیت به عهده زنان بود موفق شده است.

شیبانی ادامه داد: بانوان پرستار به عنوان مدافعان سلامت در دوران کرونا با وجود اینکه که شهدای بسیاری تقدیم کردند، همچنان با تمام توان پای کار هستند و دست از کار نکشیدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات عابدینی مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای هرمزگان در حوزه پروژه بشاگرد، گفت: پروژه بشاگرد 20 اسفند افتتاح می شود و در کنار سایر دستگاه هایی که شبانه روز در پروژه بشاگرد پای کار بودند برای اینکه  اینترنت را به مناطق دوردست و محروم هرمزگان برسانند تا لبخند بر لبان مادرانی بیاورند که فرزندان آنها از آموزش اینترنتی محروم است، اداره کل راهداری خدمات ارزنده و شایسته ای را در عرصه کاری خود انجام داده است.

دوره آموزشی توسعه و ارتقاء توانمندی بانوان ویژه بانوان شاغل، در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با حضور نازنین شیبانی تذرجی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، مریم یگانه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر برگزار و از بانوان شاغل در این اداره کل تجلیل شد.

 انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: شیبانی معاون استاندار هرمزگان بندرعباس نقل جاده ای کل راهداری اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی ظهر چهارشنبه در حاشیه اولین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران بانک‌های عامل و برخی مدیران بنگاه‌های اقتصادی مربوطه افزود: مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی به صورت ویژه در حوزه صمت و غیره مورد بررسی دقیق و رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: در همین خصوص تعداد ۹ مصوبه در حوزه صمت و غیره جهت مانع زدایی مشکلات آنان تعیین و سپس جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارسال خواهد شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر عنوان کرد: موضوعات دستورکارهای مطرح شده در این جلسه شامل طرح تولید آهک، پرورش میگو، محصولات سلولزی، پرورش ماهی در قفس بود که هریک با توجه به مسائل و موضوعات مربوطه به منظور فعال سازی، تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، دریافت سند رسمی و رفع اختلاف مالکیتی، ترهین وثایق، مشکل بدهی به شرکت گاز مصوبات لازم تعیین و سپس مقرر شد از طریق دستگاه‌هایی اجرایی نظیر بانک‌های عامل، شرکت گاز، منابع طبیعی، امور اراضی، راه و شهر سازی همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورند.

وی اعلام کرد: در راستای تسریع در رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان، برنامه ریزی جهت افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی به صورت هفتگی و مستمر در دستور کار دبیرخانه کارگروه تسهیل است.

مدیر کل صمت استان تاکید داشت: در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همچنین بانک‌های عامل استان انتظار می‌رود با تعامل و همکاری بیشتر با دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نسبت به تسریع در اجرای مصوبات کارگروه اقدام کنند.

کد خبر 6087851

دیگر خبرها

  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی