Web Analytics Made Easy - Statcounter

​فرماندار بوشهر با بیان اینکه نصب چادر در سواحل شهرستان بوشهر ممنوع است، گفت: مسئولان بی توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دادستانی معرفی می‌شوند.

به گزارش برنا؛ عباس جمشیدی، ​فرماندار بوشهر صبح امروز در نشست ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان با بیان اینکه یک سری از تصمیمات به صورت کشوری و استان ابلاغ می‌شود، اظهار داشت: اما برخی از محدودیت‌ها و نظارت‌ها به نسبت رعایت پروتکل‌ها و وضعیت شیوع در هر شهرستان متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه شهر بوشهر هر ساله در این فصل مقصد بسیاری از سفرها است، افزود: نباید اجازه دهیم با برخی بی احتیاطی‌ها شروع موج جدید این بیماری را در پی داشته باشد.

فرماندار بوشهر در خصوص پیشگیری از عدم تجمع در ساحل، بیان کرد: باید پیش از برپایی چادر در ساحل ناظرات از این کار افراد را منع کنند.

جمشیدی با عنوان اینکه هر ارگانی در ستاد مبارزه با ویروس کرونا یک وظیفه دارند، بیان کرد: در صورت مشاهد کوتاهی در انجام کارها مدیران خاطی به دادستان معرفی می‌شود.

او با اشاره به صف گرفتن مردم برای خرید برخی از اقلام مورد نیاز و اساسی، تصریح کرد: در ابتدا برای عدم وقوع این اتفاق تذکر داده شد و درخواست شد که پهنه توزیع این اقلام در مراکز مختلف برای جلوگیری از تجمع انجام شود.

فرماندار بوشهر با عنوان اینکه به دلیل دارا بودن امکانات درمانی محدود ملزم به سختگیری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم، خاطرنشان کرد: اگر کوتاهی از هر یک از اقشار جامعه شاهد باشیم با آنها برخورد می‌شود.

جمشیدی در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان بوشهر، گفت: طرح شهید سلیمانی، طرح نجات دهنده ای برای کنترل بیماری کرونا است.

او از همراهی و همکاری آحاد مختلف مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکر کرد، عنوان کرد: باید افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند تشویق شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوشهر نصب چادر رعایت پروتکل های بهداشتی رعایت پروتکل ها فرماندار بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صید ماهی مرکب در صیدگاه‌های استان بوشهر ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن ساسانی پور دوشنبه شب در جمع خبرنگاران پیرامون ممنوعیت صید ماهیان مرکب گفت: با توجه به بررسی‌های میدانی صورت گرفته از سوی کارشناسان بخش بیولوژی و ارزیابی ذخایر پژوهشکده میگوی کشور، و به منظور حفظ ذخایر مولدین ماهی مرکب و همینطور بازسازی ذخایر آنها برای سال‌های آینده، صید ماهی مرکب در آب‌های استان بوشهر، از فردا، چهارم اردیبهشت ماه ممنوع اعلام می‌شود.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر افزود: از جامعه صیادان و تشکل‌های صیادی استان بوشهر در خواست می‌شود در راستای اجرا هر چه بهتر ممنوعیت صید ماهی مرکب، از صید این نوع ماهی خودداری کنند.

وی افزود: در این راستا نظارت کامل بر روند اجرا صدور مجوز صید انجام و یگان حفاظت منابع آبزیان با متخلفان برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6085896

دیگر خبرها

  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • صید ماهی مرکب در صیدگاه‌های استان بوشهر ممنوع است
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • چادر سنتی مغولی به سبک روز بازسازی شد! (+تصاویر)
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان