Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@10:03:56 GMT

خدمات نظام در کردستان با قبل انقلاب قابل مقایسه نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۳۰۶۷

خدمات نظام در کردستان با قبل انقلاب قابل مقایسه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، ماموستا عبدالسلام محمدی در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه به خدمات ۴۲ ساله نظام شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: نظام مقدس اسلامی با سرنگونی استبداد ۲۵۰۰ ساله نظام ستم‌شاهی در طول ۴۲ ساله عمر خود خدمات بزرگ و دستاوردهای غیر قابل‌انکاری داشته است.

امام جمعه دهگلان افزود: ارتقای مشارکت سیاسی و آگاهی‌بخشی به عموم ملت، کسب استقلال و آزادی و اتکا به اصل نه شرقی و نه غربی، نفی مظاهر فرهنگی غرب و مقابله با تهاجم فرهنگی، عمومی‌شدن آموزش و ارتقای سطح علمی جامعه، پیشرفت در حوزه پزشکی، نانو تکنولوژی و علوم پایه، تشکیل دو نهاد بسیج و سپاه به عنوان بازوهای مقتدر نظام در دفاع از اسلام و حراست از دستاوردهای انقلاب و ایجاد امنیت پایدار، خودکفایی نظامی و ساخت انواع بالگردها و ساخت سیستم‌های پیشرفته راداری از دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا محمدی، ساخت انواع موشک‌اندازها، ناوشکن‌ها و اژدرهای دریایی، تجدید حیات اسلام در جهان، ایجاد جرقه‌های رهایی‌بخش در ملت‌های مظلوم و مقابله با جهانخواران، سلطه‌طلبان و در راس آن آمریکا بعنوان شیطان بزرگ، بصریت‌افزایی مسلمانان جهان، ایجاد گفتمان وحدت و همگرایی و تقریب مذاهب اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.

وی در ادامه تصریح کرد: نظام مقدس انقلاب اسلامی در کردستان خدمات قابل توجه‌ای داشته که با قبل انقلاب قابل مقایسه نبوده و نخواهد بود.

به گفته ماموستا محمدی، سفر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به کردستان باعث برکت، اعتماد بیشتر، محبت در بین اقوام و مذاهب و رفع نگاه‌های امنیتی به منطقه شد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه دشمن با سیاه‌نمایی و ایجاد ناامیدی در کردستان خدمات نظام را نفی و در فکر ایجاد نارضایتی و اختلاف در بین مردم کردستان است که هوشیاری، بصریت و آگاهی مردم کردستان خط بطلانی بر شیطنت‌های دشمن و ناامید کردن آنانن خواهد بود.

وی در بخش اول خطبه‌ها به موضوع انفاق و خیرات در راه خداوند متعال اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن کریم کسانی را که قسمتی از اموال و دارایی خود را در راه حق به نیازمندان می‌بخشند را مورد تمجید قرار داده و سود این انفاق و خیرات و نتیجه مثبت آن به خود فرد منفق برمیگردد.

امام جمعه دهگلان تصریح کرد: رسیدگی به محرومان یک وظیفه انسانی است. اسلام مکتب انسان‌دوستی است و فقر و محرومیت را حتی برای غیرمسلمان نمی‌پسندد.

وی اذعان داشت: با انفاق از پیدایش اختلافات طبقاتی و انفجارهای اجتماعی جلوگیری شده و در جامعه ایجاد محبت می‌کند، انفاق سبب محرومیت نمی‌شود بلکه باعث مصونیت و حراست الهی از فرد منفق می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی کردستان امام جمعه انقلاب انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است