Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به درخشش سیدجلال حسینی در پرسپولیس و صعود این تیم در جدول لیگ ایران پرداخت و نوشت به خاطر درگذشت علی انصاریان این هفته نتایج لیگ اهمیت ندارد.

در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال تراکتور از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل پرسپولیس را سیدجلال حسینی در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: افت پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان به موقع تمام شد و برتری در دو دیدار برابر ماشین سازی و تراکتور باعث شد تا این تیم با کسب ۶ امتیاز از دو دیدار صعود خوبی در جدول رده بندی این رقابت ها داشته باشد. پرسپولیس قهرمان چهار دوره اخیر رقابت ها به لطف گل سیدجلال حسینی مدافع پیش تاخته خود دیدار با تراکتور را در تبریز با برد به پایان برد.

پرسپولیس با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۲ مسابقه، اکنون در رده چهارم جدول قرار دارد و افت تیم هایی بالا نشین شرایط را برای این تیم بهتر نیز کرده است.

استقلال که همچنان ۲۳ امتیاز  دارد توسط نفت مسجد سلیمان متوقف شد، صنعت نفت آبادان در رده دوم مقابل مس رفسنجان متوقف شد و سپاهان با شکست ۳-۱ توسط شهر خودرو روبرو شد.

اما علیرغم نزدیک شدن به عنوان قهرمانی، نتایج مسابقه در یک هفته تلخ دیگر برای جامعه فوتبال ایران بی اهمیت بود، علی انصاریان ملی پوش سابق به دلیل ابتلا به کرونا در سن ۴۳ سالگی درگذشت و این اتفاق نتایج را در هفته جاری لیگ بی اهمیت کرده بود.

بیشتر بخوانید:

پیام تسلیت اینفانتینو در پی درگذشت علی انصاریان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز به مناسبت یادبود عبدالقدیر آب‌پرور، دو تیم رسانه ورزش و پیشکسوتان فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری تیم رسانه ورزش به پایان رسید.

عادل فردوسی‌پور مجری سابق برنامه ۹۰ در حاشیه این مسابقه درباره شرایط فوتبال ایران و اتفاقات بالای جدول گفت: هفته‌های آخر خیلی حساس شده و خوب شد جلوی این بیانیه‌نویسی‌ها را گرفتند. فکر می‌کنم باید تا روزهای آخر صبر کرد؛ خیلی حساس و جذاب و دیدنی شده است. رقابت قهرمانی دیگر کاملا دوجانبه شده است و سپاهان و تراکتور که کم آورده‌اند. اصلا نمی‌توان گفت چه کسی قهرمان می‌شود.

او درباره اتفاقات لیگ قهرمانان اروپا گفت: برای لیورپول هفته خیلی تلخی بود. با منچستریونایتد مساوی کرد و به پالاس باخت. امیدوار بودم سیتی دیشب رئال را ببرد که تمرکزش روی لیگ قهرمانان باشد که متاسفانه باخت. همه چیز در یک هفته تمام شد!

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896725

دیگر خبرها

  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • جدول لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟