Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر والیبال مردان ایران تیم، هراز آمل شکست خورد و رده چهارم را از دست داد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و هفتم لیگ برتر والیبال مردان ایران امروز (جمعه) ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ پیگیری شد که  از ساعت ۱۱ تیم‌های مدعی به مصاف هم رفتند. در مهم‌ترین بازی‌ها از ساعت ۱۱ دو تیم شهداب یزد و لبنیات هراز آمل رو به روی یکدیگر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دو تیم رده چهارمی و پنجمی در حالی به مصاف هم رفتند که این بازی از حساسیت‌های ویژه برخوردار بود. 

شاگردان بهروز عطایی که روز گذشته استراحت داشتند برای برد به این بازی آمده تا جایگاه چهارمی خود را در جدول حفظ کنند و در طرف دیگر شهدابی‌ها با هدایت عمده غیاثی برای جبران باخت بازی رفت و صعود به رده چهارم پا به این رقابت‌ها گذاشتند.

این بازی از ست اول با حاشیه‌هایی همراه بود. در همان ست نخست داور این دیدار به دلیل اعتراضات دو مربی را اخراج کرد. این تمام ماجرا نبود و در ست چهارم و در امتیاز نهم بازهم دو تیم به ویدو چک گرفته شده اعتراض کردند. 

بهروز عطایی در ست چهارم این دیدار به داوری اعتراض کرد و سعی داشت با ناظر بازی در این خصوص صحبت کند. این رقابت حساس که ۳ ساعت به طول انجامید با پیروزی ۳ بر ۲ شهداب یزد به پایان رسید. ست‌های اول تا پنجم این رقابت ها به ترتیب با نتیجه ۲۵بر ۲۳، ۱۶بر ۲۵، ۲۵بر۲۳، ۱۴بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۰ به نفع شهداب یزد به پایان رسید. 

در آخر، یاران عمده غیاثی با این پیروزی موفق شدند یک پله صعود کنند و در رده چهارم لیگ برتر والیبال قرار گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال رده چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دقیق بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

زی‌سان: دو تیم فوتبال بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن از سری رقابت‌های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب سه‌شنبه ۲۸ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می‌روند. بازی رفت دو تیم در پاریس با نتیجه ۳ بر ۲ به سود بارسلونا به پایان رسید. این دو تیم در لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۰ - ۲۰۲۱ نیز به مصاف هم رفته بودند که بازی رفت با نتیجه ۴ بر یک به سود پاریس و بازی برگشت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

tags # بارسلونا سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • خداحافظی بارسا با جام باشگاه‌های جهان 2025
  • جام جهانی تنیس روی میز|عالمیان با دومین شکست از صعود بازماند
  • ساعت دقیق بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • محمدی راد سرمربی شهداب یزد شد
  • ساعت دقیق بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • محمدی راد سرمربی شهداب شد/ نه معروف آمد نه مهدوی
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور