Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر اظهار داشت: در سخن گفتن جانب ادب را نگه داریم اما متأسفانه امروزه با گسترش فضای مجازی، اخلاق و ادب کمرنگ شده است.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه انتقاد باید سازنده و باادب و همراه با پیشنهاد باشد، افزود: به جای هجمه به شخصیت‌ها، عملکردها را نقد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید مسئله اهمیت ادب و اخلاق تبیین شود، عنوان کرد: همه کسانی که از اهل‌بیت و امیرالمومنین علیهم السلام و امام و رهبری و ولایت دم می‌زنند، باید مسائل اخلاقی را رعایت کنند.

خطیب جمعه دیر ادامه داد: افرادی هم که نسبت به آنها توهین می‌شود، صبوری کرده و واکنش متقابل نشان ندهند.

وی با اشاره به اینکه باید با افراد بدزبان که به دیگران توهین و نسبت ناروا می‌دهند، برخورد قانونی شود، مقابل بدزبانی بایستند و آن را محکوم کنند، افزود: به رسانه‌هایی که این گونه مطالب را منتشر می‌کنند نیز تذکر داده شود.

حسینی ۲۱ بهمن ماه ۵۷ را از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: اگر درایت و تدبیر امام (ره) در این روز نبود ممکن بود تمام خون‌هایی که ریخته بود بر باد رود.

حضور مردم در عرصه‌های مختلف

وی با تبریک ۲۲ بهمن ماه، خاطرنشان کرد: این روز آغاز اسلام و عزت هر مسلمان و ایرانی و پایان سلطه بیگانگان است.

امام جمعه بندر دیر با اشاره به اینکه بواسطه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال امکان برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن وجود ندارد، اضافه کرد: با این حال نباید فقط به رژه موتوری و خودرویی اکتفا کنیم بلکه برنامه‌های ابتکاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: پایگاه‌های بسیج در محله‌های مختلف مدیریت شده دسته جات کوچکی با حمل پرچم ایران و رعایت نکات بهداشتی راه اندازی کنند.

حسینی اضافه کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب، آزادی است و امروز شاهد حضور مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی و مشارکت در انتخابات هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای معنوی انقلاب اصل است، ابراز کرد: در عرصه‌های خدمات اجتماعی بعد از انقلاب خدمات و اقدامات بزرگی در کشور و شهرستان ما انجام شده است.

خطیب جمعه دیر با بیان اینکه امام هیچ وقت قبل از پیروزی انقلاب صحبتی از آب و برق مجانی نکرده بود، افزود: بعد از انقلاب هم اگر امام اشاره‌ای به این موضوع کرده می‌فرماید برای طبقه محرومین و مستمند باشد.

وی گفت: دشمن با شیطنت و تحریف حقایق تمام دستاوردهای انقلاب را نادیده می‌گیرد و با تحریف مانند مگس بر روی نقاط ضعف می‌نشیند.

وی افزود: بعد از انقلاب در عرصه‌های مختلف آموزشی، دفاعی، پزشکی، صنعت هسته‌ای، نانوتکنولوژی، هوافضا، تولید دارو و غیره کارهای بزرگ و فوق العاده ای انجام شده است.

حسینی عنوان کرد: در شهرستان دیر هم در دهه فجر پروژه‌های خوبی افتتاح یا کلنگ زنی شده و دیروز با حضور استاندار بوشهر ۱۰ پروژه با اعتبار ۳۴۷ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی با بیان اینکه ایجاد جاده وفاق آرزوی دیرینه مردم ما بود، ابراز کرد: در دهه فجر پل جاده وفاق با اعتبار اولیه ۵۷ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

امام جمعه دیر گفت: مردم مشکلات معیشتی دارند و گرانی و تورم هست اما نادیده گرفتن دستاوردهای نظام و انقلاب بی انصافی است.

لزوم پیشگیری از کرونا

حسینی با بیان اینکه متأسفانه این روزها تعداد بستری‌های کرونایی استان اضافه شده است، اظهار کرد: همه باید باور کنیم این ویروس جهش یافته و قدرتمند شده و اصل پیشگیری و رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه از دست دادن شخصیت‌ها بخاطر کرونا خسارت است، افزود: اما عده‌ای نباید این مسئله را بهانه‌ای برای کوبیدن نظام و مسئولین قرار دهند.

خطیب جمعه دیر افزود: مملکت حساب و کتاب دارد و این گونه نیست که هر واکسنی وارد شد بلافاصله تزریق شود.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور جدید آمریکا، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در این ۴۲ طول مرتب انتخابات و همه پرسی داشته اما دشمنان مدعی ضعیف بودن حقوق بشر در ایران هستند در حالی که درباره عربستان که تاکنون هیچ انتخاباتی نداشته حرفی نمی‌زنند.

حسینی درباره سخنان اخیر رئیس جمهور فرانسه گفت: برجام همان برجام است و نه عضوی و نه بندی بر بندهای آن اضافه نخواهد شد.

وی رأی صادره دادگاه بلژیک علیه دیپلمات ایران را محکوم کرد.

کد خبر 5139555

منبع: مهر

کلیدواژه: بندر دیر حجت الاسلام سید علی حسینی بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر گرگان انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا شیراز شهرستان کرج عکس استانها افتتاح طرح عمرانی مشهد ایلام جمعه دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب را در ادامه می خوانید؛

*رکن جهش تولید، کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

* تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898997

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد