Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم جلیلی روز جمعه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در صورت تامین ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد موجود، اشتغال‌زایی برای بیش از ۶۵ هزار نفر در استان ایجاد خواهد شد.  

وی اظهار داشت: این استان از نظر تعداد طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد با تعداد کل یک هزار و ۶۹۴ طرح و سرمایه گذاری ۱۷ هزار میلیارد تومانی رتبه اول کشور را در بین استان‌های کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان ادامه داد: استان اصفهان دارای هشت هزار و ۶۹۲ واحد فعال با سرمایه گذاری ۳۱ هزار میلیارد تومان است که از نظر تعداد واحد و سرمایه گذاری انجام شده، رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است و با جذب این سرمایه گذاری‌ها بیش از ۲۶۶ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد خواهد شد.

جلیلی اضافه کرد: سرمایه گذاری‌های انجام شده در طرح‌های نیمه تمام بیشتر در گروه محصولات فولادی، فرش ماشینی، نساجی و پوشاک، مواد و محصولات شیمیایی، سیمان، سنگ، نسوزها، کاشی و سرامیک، آجر قطعات خودرو و لوازم خانگی است.  

ضرورت توجه به واحدهای صنعتی برای تحقق جهش تولید 

جانشین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت:دولت باید برای تحقق جهش تولید در حوزه‌های سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و نوسازی و بازسازی واحدهای صنعتی استان اصفهان به آنها کمک کند.

وی اظهارداشت: به‌طور قطع شیوع ویروس کرونا آثار منفی بر همه بخش‌های اقتصاد کشور گذاشته و بسیاری از کسب و کارها و مشاغل بخصوص در بخش تولید زیان قابل توجهی را متحمل شدند.

جلیلی اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت برای کمک به چرخه تولید استان و حرکت در راستای تحقق جهش تولید، پیگیری‌هایی را در زمینه چک‌های برگشتی تولیدکنندگان از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و با استفاده از ابزارهای در اختیار خود دنبال کرده است.

جانشین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان تصریح کرد: بسیاری از صنایع و واحدهای صنعتی در این ایام تولید کردند اما در عمل برای عرضه محصولات خود با مشکل جدی مواجه شدند که این سازمان پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات این بخش‌ها را انجام داده است.

 اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۲۰۰ هزار واحد صنفی، صنعتی‌ترین استان کشور بشمار می‌آید.

سهم اصفهان در صنعت کشور ۱۱ درصد، سرمایه‌گذاری ۱۰ درصد و اشتغال صنعتی ۸ درصد و رُتبه این استان در طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و تعداد معادن اول و از نظر ذخایر معدنی، دوم است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت اصفهان صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت اصفهان صمت وزارت صنعت معدن و تجارت اصفهان صمت اخبار کنکور معدن و تجارت اصفهان طرح های نیمه تمام سرمایه گذاری هزار میلیارد سازمان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت

یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، یک واحد تولید باطری در شهرستان گرمسار با حضور عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در قالب دومین دور سفر هیئت دولت به استان سمنان سفر کرده است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم