Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:17:18 GMT

محور خطبه نمازهای جمعه استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۴۲۵۷

محور خطبه نمازهای جمعه استان اصفهان

سمیرم

امام جمعه سمیرم گفت: توفیقات ودست‌آوردهای انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دوران رژیم سابق پهلوی نیست.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده معدنی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمیرم با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بیان خام و کلی این دست‌آوردها نیز اقدام صحیحی نیست و باید با هنرمندی بیان شود تا مخاطب و نسل جوان نیز پذیرش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه سمیرم ادامه داد: گاهی مقایسه‌ای که در بیشتر موارد بدون تبیین چهل و اندی سال وقایع داخلی و خارجی و شرایطی که از درون و بیرون بر روند توسعه جمهوری اسلامی تاثیر گذاشته بیان می‌شود که این نیز درست نیست.

حجت الاسلام مولازاده معدنی با بیان اینکه امروز ایران در ابعاد امنیتی، علمی، هسته ای، موشکی و پزشکی حرف برای جهانیان دارد، اظهار داشت: گاهی مشکلات اقتصادی، سوء مدیریت و همچنین فسادهای ریز و درشت این ابعاد وسیع و ارزنده را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

به گفته امام جمعه سمیرم، بروز جنگ تحمیلی در کنار توطئه‌های پرشمار ابتدای انقلاب و در ادامه ناکارآمدی برخی مدیریت‌ها و تحریم‌ها، کار در برخی موارد را کند و دشوار کرد اما انقلاب همچنان در ریل و مسیر آرمانی خود در حرکت است.

وی درباره ویژگی‌های انقلاب ایران، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای ریشه و ماهیت دینی و با انگیزه الهی است در حالی‌که انقلاب‌های دیگر فاقد چنین ویژگی بودند و حتی در سایر انقلاب‌ها بنیان انقلاب را با ضدیت با دین بنا نهادند.

وی ولایت و رهبری را نقطه قوت و اقتدار نظام اسلامی برشمرد و افزود: دیدیم و در خبرها مشاهده شد که برخی بیداری ها و انقلاب‌ها در لیبی، مصر یا دیگر کشورهای منطقه به دلیل نداشتن یک ولی فقیه مقتدر و انقلابی ناکام ماندند و به نتیجه آرمانی نرسیدند.

نایین 

امام جمعه نایین با اشاره به اینکه برای رفع تحریم‌ها نباید به دشمن خوش بین بود، اظهارداشت: باید مسوولان کشور برای خنثی‌سازی تحریم‌ها با تکیه بر ظرفیت‌ها و توان داخلی برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

حجت الاسلام سید علی سجادی افزود: ایران همواره به تعهدات خود در برجام عمل کرده است اما دولت آمریکا به بدعهدی خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان این که تامین معیشت و رفاه حال مردم باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت جوان حزب‌اللهی و با اتکا به ظرفیت‌های داخلی کشور، مسیر رفع مشکلات کشور هموار خواهد شد.

امام جمعه نایین خطاب به مسوولان گفت: فرصت همیشه به دست نمی‌آید و باید به گونه‌ای اقدام کرد که تحریم در زندگی مردم اثر نداشته باشد و این مهم با تلاش مدیران اقتصادی و خواست مردم میسر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره در تلاش برای اعمال تحریم‌هاست، خاطر نشان کرد: چالش‌ها و مشکلات معیشتی مردم با وحدت، همدلی و اقدام جدی مسئولان برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام سجادی با اشاره به اینکه دشمنان نظام به دنبال این هستند که انقلاب و دهه فجر فراموش شود، اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران با پیروی از ولایت فقیه و انسجام ملی همچنان پابرجا و ماندگار است.

امام جمعه نایین با اشاره به اینکه مسوولان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام تلاش کنند، تاکید کرد: برخی طرح‌ها در سطح شهرستان سال‌هاست اقدامی برای تکمیل و راه اندازی نشده که قابل قبول نیست ونیازمند عزم جدی مسوولان است.

وی خاطرنشان کرد: درطول سال‌های بعداز انقلاب با وجود نقاط ضعف و قوت، حرکت رو به جلو و پیشرفت‌های مهمی داشته‌ایم و برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب نیاز به حرکت عمومی با محوریت جوانان متعهد داریم.

خطیب جمعه نایین ۲۲ بهمن را روز غلبه ایمان بر کفر و آغاز تشکیل حکومتی دانست که هدفش اجرای احکام اسلام است، گفت: مردم ایران در طول ۴۲ سال گذشته با حضور به موقع خود در انتخابات و راهپیمایی ها از نظام اسلامی حمایت کرده‌اند.

برچسب‌ها نمازجمعه کربلا سمیرم لیبی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمازجمعه کربلا سمیرم لیبی نمازجمعه کربلا سمیرم لیبی دهه فجر اخبار کنکور جمعه نایین تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز در بخشی از نطق رئیس و نطق میان دستور اعضای شورا به‌صورت ویژه به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره شد، در این راستا از نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران در اجرای عملیات «وعده صادق» همچنین هوشیاری نسبت به عملیات پدافندی روزهای اخیر تشکر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در گفت‌وگوی خبری با تشریح مصوبات یکصدوبیست‌ونهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: لایحه نخست که در صحن بررسی شد، نامگذاری معابر شهری شامل ۹ کوچه، ۱۴ بن بست، یک پل عابرپیاده، یک پل دور برگردان و یک بوستان بود که با توجه به تأیید کمیسیون تخصصی در صحن علنی یه تصویب رسید.

وی با اشاره به لایحه دوم در صحن شورا افزود: مبایعه‌نامه خرید مجموعه‌ای توسط سازمان عمران شهرداری اصفهان در دهکده تفریحی چادگان از سازمان عمران زاینده رود مطرح شد، که ضمن تاکید بر لزوم تقویت پشتوانه‌های رفاهی کارکنان به ویژه در بخش عمرانی و عملیاتی این لایحه نیز به تصویب اعضای شورای اسلامی رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در ادامه دو توافقنامه تملک در طرح‌های عمرانی در مناطق ۳ و ۵ مورد بررسی قرار گرفت که مورد اشاره شده در منطقه ۵ به تصویب اعضای شورا رسید و توافقنامه مربوط به منطقه ۳ مسکوت ماند.

صالحی گفت: امروز بخشی از نطق رئیس شورا و نطق میان دستور اعضای شورا به‌صورت ویژه به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره شد، در این راستا از همه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در اجرای عملیات وعده صادق، همچنین هوشیاری نسبت به عملیات پدافندی در روزهای اخیر تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 746575

دیگر خبرها

  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • دروغ هایی که درباره ماجرای ریزپرنده ها گفته شد | اسرائیل پاسخ عملیات وعده صادق را داد؟
  • انتقال ضروری صنایع آلاینده اصفهان
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان
  • برخی از سازمان‌های شهرداری اصفهان در حل مشکلات ناکارآمد هستند
  • بعضی سازمان‌های شهرداری در رفع مشکلات شهروندان ناکارآمد هستند
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور
  • تجمع نمازگزاران جمعه فیروزکوه در حمایت و تشکر از دفاع مشروع و مقتدرانه سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی