Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر پویشهای کشوری فاطمیه و غدیر روز جمعه در حاشیه مراسم اختتام این پویشها به خبرنگار ایرنا افزود: این پویش‌ها که در هشت قالب مختلف برای اقشار مختلف از جمله دانش آموزان، دانشجویان و نخبگان برگزار شد با همکاری ستاد قرآن و عترت و وزارت آموزش و پرورش طراحی و امروز مراسم اختتامیه آن با معرفی نفرات برتر از سراسر کشور برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین غفورزاده افزود: در این قالب شرکت‌کنندگان آثار خود را در بخشهای مختلف شامل بازیگری، مجریگری، مداحی، نگارش و نویسندگی، حفظ قرآن، آثار هنری و بخش آزاد به دبیرخانه تحویل دادند که از میان آثار ارسالی از سراسر کشور بیش از ۲ هزار اثر به مرحله نهایی راه یافتند و مورد داوری قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با پایان این مجموعه پویش‌ها از ۳۰ شرکت‌کننده برتر تجلیل و قدردانی شد.

در پایان این مراسم همچنین از ۶ عنوان کتاب با عناوین همیار مدرس،از اشک‌های پدر می‌کاهم، خورشید کبود، کتاب بازی تستامنت(وصیتنامه)،جواب سلام وکتاب اصول ۱۳ گانه بازی کلاسی رونمایی شد.

برچسب‌ها مشهد عید سعید غدیرخم حرم امام رضا ولادت حضرت فاطمه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد عید سعید غدیرخم حرم امام رضا مشهد عید سعید غدیرخم حرم امام رضا ولادت حضرت فاطمه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری

شمس‌الله خدادادی، مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه سهمیه ابلاغی استان در ساخت مسکن روستایی را ۷ هزار واحد اعلام کرد.

وی با بیان اینکه ۴ هزار و ۴۲۰ واحد (۶۳ درصد) از این تعداد به بانک عامل معرفی شده است، گفت: برای ۲ هزار و ۱۴۹ مورد انعقاد قرارداد هم صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه اشاره‌ای به درصد قرارداد معرفی شده تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی اعتبار ۱۴۰۲ شهرستان‌های استان داشت و گفت: شهرستان‌های هرسین و گیلانغرب به ترتیب کمترین و بیشترین انعقاد قرارداد را داشته است.

خدادادی با اشاره به رتبه ۱۲ استان در راستای عملکرد انعقاد قرارداد، خاطرنشان کرد: بیشترین علت ریزش‌ها در بحث تضامین است که پذیرفتن ضامن زنجیره خیلی کمک‌کننده است.

وی وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان از ۱۴ شهرستان تابع استان کرمانشاه را بالاتر از میانگین کشوری اعلام و بیان کرد: بجر شهرستان کرمانشاه وضعیت مقاوم‌سازی دیگر شهرستان‌ها مطلوب است.

خدادادی طرح نهضت ملی مسکن شهری را در ۲ فاز بنیاد ساخت و گروه ساخت عنوان کرد و افزود: ۴ هزار و ۵۲۰ واحد توسط بنیاد در قالب مجموعه‌های آپارتمانی احداث می‌شود که برای ۲ هزار و ۸۱۷ واحد انعقاد قرارداد با سیستم بانکی صورت گرفته و یک‌هزار و ۷۰۰ واحد هم در دست اقدام است.

وی با اشاره به آماده‌سازی ۳ هزار و ۳۷۷ واحد از ۴ هزار و ۵۲۰ واحد، تصریح کرد: پی‌کنی ۳ هزار ۱۴ واحد، اجرای فنداسیون یک‌هزار و ۷۰۰ و اجرای اسکلت سقف ۶۵۰ واحد انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه در اشاره به پروژه‌های بنیاد ساخت از فاز یک سراج در قالب ۱۵ بلوک ۲۴ واحدی و یک‌هزار و ۱۲۰ واحد فاز ۲ سراج در قالب ۱۶ بلوک سخن گفت و افزود: پروژه‌هایی بنیاد ساخت در شهر‌های روانسر، صحنه، سنقر و گیلانغرب در دست اجرا داریم.

وی پروژه‌های گروه ساخت را در قالب ۶ هزار ۲۷۲ واحد در سطح استان عنوان کرد و افزود: اقدام آماده‌سازی بالای ۹۰ درصد این پروژه‌ها محقق شده است.

خدادادی با اشاره به بحث نهضت ملی روستایی مسکن، تصریح کرد: ۱۰ هزار قطعه مسکن روستایی در سامانه بارگذاری شده و در حال ارسال پیامک هستیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود