Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی غایت و هدف ما نیست بلکه وسیله‌ای برای رسیدن به حکومت اسلامی است، گفت: حکومت اسلامی بهترین طریق و روش برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد محمدیان» در خطبه‌های نماز امروز (جمعه، ۱۷ بهمن) با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اظهار کرد: شهدا چراغ راه انقلاب هستند و کار چراغ نشان دادن راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه سنگر با بیان اینکه ما باید در فتنه ها و سختی ها به وصیت نامه های شهدا نگاه کنیم و ببینیم اگر شهدا بودند چه میکردند، گفت: برکت و نعمت امروز ما به برک خون شهدا است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به بیانیه گام دوم تصریح کرد: مقام معظم رهبری ۱۲ و ۱۳ سال است که مکررا در حوزه اقتصادی توصیه می‌کنند اما گوش شنوایی وجود نداشت و در این سال ها کلی ضرر کرده‌ایم.

حجت الاسلام محمدیان افزود: در گام دوم انقلاب حضرت آقا پنج مرحله را متصور شده‌اند که اولی«انقلاب» بود که به مجاهدت ریش سفیدها و انقلابی ها به ثمر رسید.

وی بیان کرد: در این انقلاب هر کجا تنها ماندیم دست یداللهی خدا را مشاهده کرده‌ایم و با تمام دنیا با کمترین سلاح و هیچ امکاناتی نداشتیم، ایستادیم زیرا نصرت خدا همیشه پشت سر ما است.

حجت الاسلام محمدیان تصریح کرد: «نظام اسلامی» دومین مرحله در بیانیه گام دوم انقلاب است یعنی هر انقلابی نیاز به نظام و چارچوب دارد.

وی اضافه کرد: در این نظام باید قوه مغننه، قضائیه، اجرائیه و اداراتش و... با اصول و نظم مشخص باشند و در این چهل سال می بینیم که خیلی کارها انجام شده است اما باید پذیرفت که در بعضی جاها نیز ضعف هایی وجود دارد.

حجت الاسلام محمدیان با تاکید بر فرمایش امام راحل که مجلس را رأس امور می دانستند، بیان کرد: اگر روزی از نماینده مجلس درخواست آب، برق، آسفالت و سایر مشکلات را نداشته باشیم و از او فقط بخواهیم در مجلس بنشیند و قانون تصویب کرده و ریل گذاری کند آنروز روز آبادی جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام محمدیان سومین مرحله را مرحله «رسیدن به دولت اسلامی» عنوان کرد و در این باره گفت: ما فعلا در این مرحله هستیم هر چند هنوز در ابتدای کار قرار داریم ولی دولت اسلامی یعنی تمام قوای ما بر پایه اسلام عمل کنند.

وی اذعان کرد: هیچ دین و شریعتی کامل تر از اسلام نیست، ما مسلمان زاده هستیم و اصولی در اسلام داریم و اسلام در تمام زوایای اجتماعی، خانوادگی، سیاسی، اقتصادی و... برای ما دستورالعمل دارد.

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه مرحله بعدی حرکت به سمت «جامعه اسلامی» است ادامه داد: بنا بر روایات مردم یک جامعه به حکمرانان خود نگاه می کنند و شبیه ترین کسان از مردم جامعه به حکمرانان خود نزدیکترند.

وی گفت: اگر می بینیم جامعه به سمت دروغگویی، فساد می‌رود چون حاکمان آن راحت دروغ می گویند و به یکدیگر رحم نمی کنند، پارتی بازی و رفیق بازی دارند و در صدر آن حکومت کسانی نشسته اند که فقط هوای دور و بری های خودشان را دارند.

حجت الاسلام محمدیان اذعان کرد: جامعه اسلامی بنا بر حکومت اسلامی و دولت اسلامی، جامعه اسلامی خواهد شد.

وی افزود: مرحله بعدی که حضرت آقا در گام دوم انقلاب متصور شدند «تمدن اسلامی» است و از این رو حکومت اسلامی بهترین طریق و روش برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

امام جمعه سنگر با بیان اینکه جمهوری اسلامی غایت و هدف ما نیست بلکه وسیله‌ای برای رسیدن به حکومت اسلامی است، اظهار کرد: امیدواریم در راه رسیدن به این مراحل خداوند فرج حضرت مهدی عجل الله را برساند.

حجت الاسلام محمدیان ادامه داد: یکی از اموری که در اسلام سفارش شده این است جامعه باید عملکرد و تصمیم گیری هایش شفاف باشد.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب مشکلات بخش سنگر خطبه نماز جمعه حجت الاسلام محمدیان برای رسیدن حکومت اسلامی تمدن اسلامی گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی جامعه کشتی از رهبر انقلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

جامعه کشتی با انتشار پیام قدردانی حمایت مقام معظم رهبری را مایه دلگرمی و اطمینان خاطر خود دانست. در متن پیام جامعه کشتی آمده است:

«با سلام و احترام خدمت رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی (دامه برکاته)؛

پیام شما در پی قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان، مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است.

به عنوان عضو کوچکی از ایران بزرگ اسلامی، برایمان مایه مباهات و افتخار است که توانستیم بار دیگر دل رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مردم عزیز را شاد کنیم و امیدواریم که با دعای خیر حضرتعالی و مردم شریف، در میادین بین المللی آینده موفق باشیم.»

دیگر خبرها

  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • عملیات وعده صادق، عملیاتی موفق و بازدارنده
  • در جنگ روایت‌های دشمن باید هوشیار باشیم
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر انقلاب
  • عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی قاطع‌تر است
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش