Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی منابع خبری در تشریح آخرین اقدامات نظامیان اشغالگر آمریکایی از انتقال تجهیزات نظامی و تسلیحاتی آمریکایی‌ها از عراق به سوریه خبر دادند.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، نظامیان اشغالگر آمریکایی در جدیدترین تحرکات خود اقدام به جابجایی نظامی و تجهیزات و تسلیحات خود از اراضی عراق به پایگاه غیرقانونی در شهر «الشدادی» واقع در حومه جنوبی الحسکه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اخبار منتشر شده، در جریان تازه‌ترین اقدام اشغالگران آمریکایی، سه بالگرد وابسته به این اشغالگران شب گذشته در پایگاه غیرقانونی در شهر الشدادی در حومه جنوبی الحسکه بر زمین نشستند.

براساس این گزارش، بالگرد‌های فوق حامل ۱۵ نظامی از تفنگداران آمریکایی مجهز به مهمات به همراه تجهیزات لجستیک، مهمات و سلاح بودند.

گفته می‌شود، انتقال این تسلیحات و تجهیزات در راستای آغاز احداث پایگاه‌های نظامی جدید در حومه الحسکه است.

بیشتر بخوانید: آخرین اخبار مرتبط با تحولات سوریه را اینجا بخوانید

انتهای پیام/

برچسب ها: نظامیان آمریکایی تحولات سوریه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نظامیان آمریکایی تحولات سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت

پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، المیادین اعلام کرد پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد پنج موشک از موصل به سمت پایگاه آمریکایی در حسکه سوریه شلیک شد.

مقاومت عراق از حمله به پایگاه آمریکا در سوریه خبر دادحمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکایی «حریر» در شمال عراقمقاومت عراق: عین‌الاسد در عراق و دو پایگاه آمریکایی‌ها را در سوریه هدف قرار دادیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه