Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناچو مدافع متعصب رئال مادرید در جریان اختلاف باشگاه با سرخیو راموس بر سر تمدید قرارداد، طرف لوس بلانکوس را گرفت و مطلب انتقادی به کاپیتان را لایک کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناچو فرناندز ترجیح داد در قضیه تمدید قرارداد سرخیو راموس جانب باشگاه رئال مادرید را بگیرد.

سرخیو راموس سال پایانی قراردادش در رئال مادرید را سپری می‌کند و هنوز این باشگاه اسپانیایی نسبت به تمدید قرارداد وی اقدام نکرده، این در حالی است که گفته می‌شود این مدافع اسپانیایی‌ مورد توجه سیتی، یونایتد و پی اس جی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، دلیل اصلی به بن بست خوردن مذاکرات رئالی‌ها با کاپیتان باتجربه خود برای تمدید قرارداد، کاهش بودجه این باشگاه است. باشگاه رئال مادرید برای جبران کسری بودجه خود که در نتیجه شیوع ویروس کرونا متحمل ضررهای مالی قابل‌ توجهی شده، باید ۳۰۰ میلیون یورو صرفه‌جویی کند که این شامل کاهش دستمزد بازیکنان و لحاظ کردن این موضوع در تمدید قرارداد آنها می‌شود.

مدیران باشگاه رئال مادرید امیدوار هستند راموس ۳۴ ساله با قبول کاهش دستمزدش و به شرط عملی شدن بندهای پاداشش در صورت بهتر شدن شرایط کرونایی، اقدام به تمدید قرارداد خود کند و الگویی برای دیگر هم‌تیمی‌هایش در این زمینه باشد.

سرخیو راموس سه روز با لایک کردن یک پست اینستاگرامی خبرساز شد. این پست در حمایت از راموس و بر ضد باشگاه رئال بود و رفتار سران باشگاه در مورد اسطوره های باشگاه را زیر سوال برده بود.

راموس با لایک کردن این مطلب، مهر تاییدی بر نارضایتی خود از موضع باشگاه در تمدید قراردادش زد که قطعا نگرانی ها در میان هواداران رئال را نیز افزایش خواهد داد.

امرزو ناچو فرناندز مدافع باتعجب و ۳۰ ساله رئال با لایک خود خبرساز شد.

او مطلبی بر ضد راموس در حمایت از رئال را در توییتر لایک کرد تا حواشی به سراغ او نیز بیایند.

در این مطلب آمده است که راموس نباید توقع داشته باشد در این وضعیت بد اجتماعی، ورزشی و اقتصادی ناشی از کرونا که باشگاه و بسیاری از مردم تحت فشار قرار دارده، چک سفید دریافت کند.

این می تواند نشانه ای از دودستگی در رختکن رئال و اختلاف برخی بازیکنان با سرخیو راموس باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: راموس رئال مادرید ناچو سرخیو راموس رئال مادرید راموس سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید ناچو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو تمدید قرارداد باشگاه رئال سرخیو راموس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال

به گزارشر "ورزش سه"، رافا مارین که از 13 سالگی وارد آکادمی رئال مادرید شد و از تابستان برای آلاوس بازی می کند، در پایان فصل به رئال بر می گردد. او که قرضی در فصل جاری راهی آلاوس شده، به قدری خوب کار کرده است که با درخواست کارلو آنچلوتی، فصل بعد چهارمین مدافع میانی تیم خواهد بود و می تواند در کنار آلابا، رودیگر و میلیتائو بر تجربیات خود اضافه کند.

امروز آاس نوشت که رئال قصد داشت مارین را بعد از مصدومیت داوید آلابا و در انتقالات زمستانی برگرداند ولی در نهایت باشگاه مادریدی متقاعد شد که بهتر است به قرارداد با آلاوس احترام بگذارد و مارین تا پایان فصل به بازی در باشگاه باسکی ادامه دهد.

مارین 21 ساله از ماه نوامبر فقط در یک بازی برابر ویارئال نیمکت نشین بوده و در دیگر بازی ها همواره در ترکیب ثابت بوده است.

او در 31 بازی 2258 دقیقه در زمین بوده و به خصوص درخشش اخیر برابر اتلتیکو و مهار کامل گریزمان و کوریا تردیدها را در مورد بازگشتش به رئال برطرف کرد.

دیگر خبرها

  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو