Web Analytics Made Easy - Statcounter

گادوین منشا ، ستاره تیم گل گهر سیرجان که در ابتدای فصل گل های زیادی را به ثمر رساند ، در ادامه فصل موفق به گلزنی نشده است و چندین بازی در این امر ناکام بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از تماشای هفت دیدار ابتدایی لیگ بیستم و بازی های تیم گل گهر، آتش بازی گادوین منشا همه چشم ها را خیره به خود کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم نیجریه ای سیرجانی ها در پنجمین سال حضور در فوتبال ایران بار دیگر احیا شده بود و بازی های پیاپی را با گلزنی به پایان می برد. او در هفت دیدار ابتدایی عدد خیره کننده ۹ گل را روبروی نام خود به ثبت رسانده بود و به این ترتیب به طور میانگین در هر دیدار او ۱.۲ گل به ثمر می رساند که در نوع خود آماری فوق العاده بود.
اما آن چشمه گلزنی گادوین تا همان هفته هفتم جوشید و پس از آن خشک شد. مرد نیجریه ای فوتبال ایران در شش بازی اخیر موفق به باز کردن دروازه حریف نشده و به این ترتیب آمار گلزنی خود به میانگین برای هر بازی را به شدت پایین آورد. او در حالی که حالا به ازای هر دیدار ۰.۷ گل به طور متوسط به ثمر رسانده آرام آرام در حال نزدیک شدن به دوران افول خود است.
نکته جالب درباره کیفیت گلزنی در بازی های لیگ برتر فوتبال ایران اینکه این بازیکن پس از شش هفته ناکامی کماکان در رده دومین بهترین گلزنان لیگ بیستم قرار دارد. گادوین منشا آخرین بار در دیدار هفته هفتم و برابر شهرخودرو توانست هت تریک کند و تیمش را به پیروزی رساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گادوین منشا لیگ برتر اخبار پرسپولیس پرسپولیس گادوین منشا گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران در خردادماه مشخص شد.

طرفداری | کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می رود. این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قایدی
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • ستاره‌ای که خواب را از چشم بلینگام گرفت