Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@15:43:10 GMT

مشکلات توزیع علت گرانی تخم‌مرغ

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۵۴۵۴

به گزارش اکوفارس، هدایت اله اصغری مدیر عامل اتحادیه مرغداران میهن در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه کمبودی در تولید تخم مرغ نداریم، اظهار کرد: هم اکنون مشکلات در شبکه توزیع است که ارتباطی به تولید و تامین  ‌ندارد.

وی افزود: مشکلات شبکه توزیع را نباید کمبود تولید تعبیر کرد و بهانه دست فرصت طلبان داد چرا که آمار‌ها نشان می‌دهد تولید و مصرف با یکدیگر همخوانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغری ادامه داد: بخشی از مسئولیت‌ها در دست وزارت صمت و بخش دیگر بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است، همین امر باعث سردرگمی و دوگانگی در تولید شده است.

مدیر عامل اتحادیه مرغداران میهن با تاکید بر مدیریت عرضه تخم مرغ در بازار بیان کرد: اگر توزیع به درستی مدیریت شود، بازار تخم مرغ به ثبات می‌رسد و دیگر شاهد گرانفروشی نخواهیم ‌بود. برای جلوگیری از گرانفروشی به بهانه بسته بندی، قیمت مصوب تخم‌مرغ بسته بندی هم ابلاغ شد.

اصغری قیمت منطقی هر کیلو تخم مرغ را ۱۵ هزار و ۷۳۳ تومان معادل شانه‌ای ۳۰ تا ۳۱ هزار تومان اعلام کرد.

وی عرضه هر عدد تخم‌مرغ با نرخ ۱۵۰۰ تومان را گرانفروشی دانست و گفت: با توجه به قیمت مصوب، هر عدد تخم مرغ  حداکثر با نرخ یک هزار و ۲۰۰ تومان در خرده فروشی‌ها باید عرضه شود.

این‌ مقام مسئول در پایان تصریح تصریح کرد: گرچه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان می‌کنند که صد درصد نهاده دامی با نرخ مصوب در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد، اما مرغداران اعتراضاتی دارند که متاسفانه به عنوان تشکل صنفی هیچ آمار و ارقامی نداریم که صحت و سقم موضوع را بررسی کنیم.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: تمرکز مدیریت‌ شهری بر محلات کم برخوردار تبریز منجر به توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در منطقه ۱۰ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، موسی زارعی صبح امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در بازدید از مناطق کم برخوردار با اشاره به برنامه‌ها و اهداف شهرداری منطقه ۱۰ مبنی بر ارائه خدمات گسترده در این مناطق اظهار کرد: با توجه به اینکه رویکرد این منطقه در خصوص بافت کم برخوردار توانمند سازی، ساماندهی و رفع معضلات و مشکلات این نقاط است.

وی افزود: ضمن اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در این نقاط فعالیت‌های حوزه خدماتی نیز در این محلات از جمله اقدامات اساسی بوده که هم اکنون توسط حوزه خدمات شهری به صورت پاکسازی محله‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با حضور در میان اهالی از نزدیک مشکلات این محلات را مورد بررسی قرار داد و با هدف پاکسازی، اصلاح آبروها، پله‌گذاری و اصلاح آسفالت دستورات لازم را برای حل و فصل مشکلات مطرح شده صادر کرد.

زارعی با بیان اینکه تا حد امکان تمام نیازهای ساکنان این محلات را رفع کند و به مطالبات شهروندان پاسخ دهد، تصریح کرد: با توجه به مسائل مطرح شده امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات اقدام و برای توسعه متوازن و پایدار تمام محلات منطقه، گام مؤثری برداریم.

دیدار و گفت‌وگوی رو در رو با ساکنان محلات کم‌برخوردار و حاشیه نشین و بررسی مشکلات آن‌ها از اهم موارد بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۰ بود.

کد خبر 746852

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • گرانی سرسام آور هزینه های یازدهمین نمایشگاه صنایع ریلی
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • توزیع پنل‌های خورشیدی میان عشایر برای حفظ جنگل‌ها ضروری است
  • «کنسرو ماهی» صدرنشین گرانی خوراکی‌ها؛ شیرخشک ۵۷ درصد گران شد