Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:46:21 GMT

تیم والیبال فولاد سیرجان از سد آذرباتری گذشت

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۵۶۰۰

تیم والیبال فولاد سیرجان از سد آذرباتری گذشت

به گزارش خبرنگار مهر در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر والیبال دو تیم فولاد سیرجان و آذرباتری ارومیه امروز جمعه از ساعت ۱۷ در خانه والیبال تهران مقابل هم صف آرایی کردند.

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم سیرجان موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک از سد تیم آذربایجان ارومیه عبور کند شاگردان فرهاد نفرزاده در تیم آذرباتری ارومیه تنها و در ست سوم موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج ست شماری؛

ست نخست: ۲۵ بر ۱۶ به سود سیرجان

ست دوم: ۲۵ بر ۲۲ به سود سیرجان

ست سوم: ۲۵ بر ۲۰ به سود آذرباتری ارومیه

ست چهارم: ۲۵ بر ۲۰ به سود سیرجان

کد خبر 5139725 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال تیم والیبال فولاد سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران علی انصاریان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال تیم فوتبال نساجی مازندران ویروس کرونا مهدی طارمی محمود فکری ووشو هندبال لیگ برتر بسکتبال فدراسیون ووشو لیگ برتر ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان

 ارسلان میری گفت: پرونده حمل ۲۹ هزار لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط فرآورده کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت‌های کشف شده محکوم کرد.

به گفته میری، شعبه هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت‌های کشف شده به جای ارزش وسیله نقلیه به جریمه اضافه و متخلف ردیف اول را جمعا به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: شعبه همچنین متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

میری گفت: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام ۱۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال جریمه وصول شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیرجان این محموله قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان