Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره زارع عصر جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مقابل این تیم که در خانه خودش  بازی می کرد، خوب کار کردیم و در حالی که نیمه نخست یک بر صفر از این تیم جلو بودیم در واپسین لحظات گل مساوی خوردیم.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم هم روی غافلگیری سه گل خوردیم و بازهم تلاش کردیم اما زورمان به تیم قهرمان نرسید و در نهایت چهار بر هفت مقابل میزبان شکست خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع گفت: مرجان یوسفی ۳ گل به ثمر رساند و گل چهارم ما را پرستو کهن وارد دروازه حریف کرد.

انتقاد از فدراسیون فوتبال 

وی با انتقاد از فدراسیون فوتبال، افزود:تحت هر شرایطی اگر کولاک بیاید و یا کوه ریزش کند باید خودمان را به محل بازی برسانیم اما برای مسئولان برگزاری این مسابقات این شرایط وجود ندارد و ناظر بازی هم نتوانست خود را به رفسنجان برساند.

سرمربی تیم پارس آرا ادامه داد: نبودن ناظر بازی موجب شد روی عملکرد داوران تاثیر بگذارد و برای تیم میزبان که خیلی خشن بود اتفاقی رخ نداد.

زار ع اضافه کرد: هم اینک که لیگ پویایی و آن هم در شرایط کرونایی در حال برگزاری است باید افسوس خورد که عملکرد داوران روی بازی تاثیر گذار شده زیرا بیشتر داوران جوان و کم تجربه هستند هر چند در قضاوت ضعیف آنها عمدی در کار نیست.

امیدوار به آینده تیم 

سرمربی تیم پارس افزود : به تیمم خیلی امیدوارم  هستم زیرا بدون تمرین و بازی تدارکاتی این فصل را شروع کردیم و هفته به هفته وضعیت بازیکنان ما نیز بهتر خواهدشد.

با پایان یافتن هفته چهارم  این رقابت ها در گروه دوم تیم هیات خراسان رضوی صدرنشین است ، تیم پالایش نفت آبادان و پارس آرا  شیراز به ترتیب دوم و سوم هستند.

همچنین در این هفته تیم صنعت فجر شیراز دیگر نماینده فارس که در گروه اول قرار دارد، در رودان هرمزگان میهمان تیم هیات این شهرستان بود که با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد.

تیم های  سایپا تهران، ملی حفاری ایران، نامی نواصفهان، مس کرمان، پویندگان فجر شیراز ، شهروند ساری و هیات فوتبال رودان در گروه یک قرار دارند.
همچنین در گروه دوم هم مس رفسنجان قهرمان فصل گذشته، هیات فوتبال خراسان رضوی،  پالایش نفت آبادان، رهیاب تهران ، پارس آرا شیراز، هیات فوتبال اصفهان و کیمیای اسفراین حضور دارند.

در پایان مرحله گروهی این رقابت ها که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود در نهایت از هر گروه ۲ تیم به دور بعد صعود خواهند کرد و در ادامه هم چهار تیم صعود کننده برای کسب عنوان قهرمانی به صورت رفت و برگشت باهم به رقابت می‌پردازند.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال زنان شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال زنان شیراز فارس لیگ برتر فوتسال زنان شیراز فارس اخبار کنکور پارس آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ایران مقابل کویت

تیم ملی فوتسال ایران که جام ملت‌های آسیا را با برتری سه بر یک مقابل افغانستان آغاز کرد و پس از آن هم در تقابل با بحرین به پیروزی 4 بر 2 رسید، امروز در آخرین دیدارش در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف کویت چهار امتیازی می‌رود.

ملی پوشان فوتسال ایران در حالی از ساعت 17:30 امروز در سالن ایندور شهر تایلند مقابل کویت قرار می‌گیرند که کسب تساوی هم در این بازی آنها را صدرنشین گروه D جام ملت‌های آسیا می‌کند.

سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که نفرات اولیه تیم ملی فوتسال ایران را در دیدار امروز مقابل کویت تشکیل می‌دهند و وحید شمسایی امیدوار به نمایش موثر آنها از شروع بازی است.

تیم ملی فوتسال ایران در دو دیدار اخیرش نمایش چندان دلچسبی نداشت، اما می‌تواند در بازی امروز مقابل کویت خودی نشان بدهد و برای رقبا در مرحله حذفی هم خط و نشان بکشد.

 

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت