Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@13:29:54 GMT

پیش تولید فصل دوم «نجلا» به زودی آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۶۶۳۳

پیش تولید فصل دوم «نجلا» به زودی آغاز می شود

با توجه به استقبال بیننده‌ها و تمایل صداوسیما؛ نگارش فیلمنامه فصل دوم سریال «نجلا» شروع شده است و به زودی نیز پیش تولید سریال به طور رسمی آغاز می شود.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، سریال نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی ، مجموعه ای بود که فصل نخست آن با داستانی عاشقانه و پرکشش پیرامون امام حسین (ع) که در ایام ماه محرم در پانزده قسمت هرشب از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسام منظور، سارا رسول زاده ، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی ، جواد پور زند، علی غابشی، مرتضی شاه کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله دار زاده از بازیگران اصلی فصل اول سریال نجلا بودند.

منبع: صبا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فصل دوم نجلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشم چینی گوسفندان، سنت دیرینه عشایر+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دشت‌های سرسبز خوزستان که رنگ زردی به خود می‌گیرند و گرم شدن هوا را نوید می‌دهند، عشایر بختیاری کار پشم چینی گوسفندان را آغاز می‌کنند.

پشم چینی پیام دیگری نیز دارد و آن هم آماده شدن برای کوچ به سمت مناطق ییلاقی است.


این کار تحت فرهنگ خوبی در عشایر به نام همیاری آغاز می‌شود و مردان در محلی گرد هم می‌آیند و با کمک یکدیگر و با روش ماهرانه‌ای پشم گوسفندان را می‌چینند.


زنان عشایر نیز از پشم چیده شده گوسفندان پس از ریسندگی، ده‌ها صنایع دستی و کاربردی تولید می‌کنند.


تولید شیردنگ، لباس محلی، سیاه چادر و ... ازجمله محصولاتی هستند که از پشم گوسفندان تولید می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • به‌زودی، قیمت‌گذاری شوینده‌ها حذف می‌شود
  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • پشم چینی گوسفندان، سنت دیرینه عشایر+فیلم
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم
  • روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال
  • ببینید | مداحی حاج محسن مرادی
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی
  • پشت صحنه «نون خ ۵» به‌زودی روی آنتن می‌رود