Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین صمدیان، مدیرعامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این خیریه همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، ‌پانزدهمین سالگرد تاسیس فعالیت خود را جشن گرفت و نمایندگی‌های خود در ۳۱ استان کشور را با رویکرد جدیدی افتتاح کرد.

وی با اشاره به اینکه این خیریه در سال ۹۹، فعالیت‌های بسیاری زیادی در حوزه محرومیت‌زدایی انجام داده است، تصریح کرد: در طول این سال ۲۵ هزار بسته جهیزیه شامل یخچال، گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی، وسایل آشپزخانه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از کالاهای کاملا ایرانی، ۱۵۰ هزار بسته غذایی از محصولات داخلی، ایجاد کارآفرینی و تولید محصولات فرهنگی و نساجی، ساخت مدرسه و سرویس بهداشتی و ... را در مناطق محروم سراسر کشور عملیاتی کرد.

مدیر عامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س) ادامه داد: این تعداد جهیزیه و سبد کالا با همراهی سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی، برنامه عصر جدید و ... تهیه و توزیع شده است.

صمدیان با اشاره به اینکه یکی از نکات مثبت خیریه ما، پشتیبانی سریع، دقیق و بهینه از تمامی نهادهای حمایتی و محرومیت‌زدایی کشور از جمله کمیته امداد، سپاه پاسداران، بهزیستی و تمام خیریه‌های کشور است، گفت: هر کدام از این نهادها و موسسات خیریه برای تهیه جهیزیه و لوازم منزل، بسته غذایی و یا لوازم التحریر از طریق این بنیاد اقدام می‌کنند تا با هزینه کمتر و کیفیت بهتر و هم چنین ارسال رایگان، به دست نیازمندان زیر پوشش آنان در سراسر کشور برسد.

مدیر عامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س) با اشاره به توانمندی و گستردگی فعالیت‌های این بنیاد گفت: با توجه به سفارش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نمایندگی بین‌المللی موسسه نیز در کشور سوریه افتتاح شده که تمام منابع مالی آن از طریق خود کشور سوریه تامین می‌شود تا بتوانیم به نیازمندان آن مناطق نیز کمک‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سوریه موسسه خیریه حضرت رقیه خبر خوب میلاد حضرت زهرا سبد کالا جهیزیه برنامه عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده مسکن مهر مِهستان تا تابستان بسته می‌شود

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران دستور داد باقیمانده مسکن مهر شهر جدید مِهستان (هشتگرد) باید تا شهریورماه امسال تکمیل و به متقاضیان تحویل شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سعید غفوری در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن شهر جدید مِهستان (هشتگرد) با تأکید بر اینکه تمامی سازندگان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید مهستان به‌منظور جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته، مقدمات و برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت راه‌اندازی شیفت شب پروژه‌ها در دستور کار خود قرار دهند، اظهار کرد:‌ 3000 واحد مسکن مهر این شهر اواخر اردیبهشت‌ امسال افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در تلاشیم با افزایش شیفت‌های کاری اولین افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در کنار آخرین واحدهای مساکن مهرشهر را تا پایان تابستان امسال شاهد باشیم به مجموعه شرکت عمران شهر جدید مهستان دستور داد باقیمانده مساکن مهر موجود باید تا شهریورماه سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • ۱۲ سوال جدی درباره پرونده کاظم صدیقی
  • بانک مسکن اولین شعبه بانکی در منطقه کیانشهر اهواز را افتتاح کرد
  • ادامه گام‌های محکم و مهربان موسسه محکم در ایلام
  • نمایشگاه عکس «بازگشت»؛ با روایتی از عِرق مردم سوری به خانه و سرزمین افتتاح شد
  • کمک رسانی به نیازمندان خیر دنیا و آخرت
  • پرونده مسکن مهر مِهستان تا تابستان بسته می‌شود
  • بهره برداری از خانه‌ی شبانه روزی ایتام گلبانو در رشت
  • بهره برداری از خانه گلبانو در رشت
  • تصاویر| آيين افتتاح دسترسى جنوبى به حرم حضرت عبدالعظيم از بزرگراه شهيد آوينى‎