Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه به عنوان خاستگاه اصلی تمدن قدیمی ایران از استان‌های پراستعداد کشور در زمینه گردشگری بوده و پتانسیل تبدیل به قطب گردشگری کشور را دارد، اظهار کرد: کرمانشاه از استعدادهای فراوانی برای رشد و توسعه برخوردار بوده که نیروی انسانی تحصیل‌کرده این استان می‌تواند پتانسیل‌های استان ازجمله نفت و گاز فراوان را در مسیر رشد و توسعه قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رتبه‌ی بالای بیکاری در استان کرمانشاه و اهداف سفر خود به این استان از جمله افتتاح بیمارستان و آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام آبادغرب افزود: استان کرمانشاه در برخی از شاخص‌های توسعه نظیر بیکاری رتبه پایین‌تری نسبت به سایر استان‌ها داشته که برای رفع این مسائل باید اقدامات مؤثری انجام شود.

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه در این سفر بیش از یک هزار میلیارد تومان طرح عمرانی و اقتصادی به بهره برداری خواهد رسید، گفت: این حجم از سرمایه گذاری نوید خوبی برای توسعه استان از طریق اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی خواهد بود.

جهانگیری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام آبادغرب از امروز با سرمایه گذاری ۵۴۵ میلیون دلاری خاطرنشان کرد: این طرح برای اولین بار با استفاده از ظرفیت و دانش بومی به صورت مستقیم گاز را به محصول پلی پروپیلن تبدیل کرده که ماده اولیه مهمی برای صنایع پایین دستی پتروشیمی است.

وی با بیان اینکه اشتغال‌زایی قابل توجهی این پروژه در زمان ساخت و بهره برداری خواهد داشت، ادامه داد: افتتاح بیمارستان اسلام آبادغرب که در زلزله سال ۹۶ کرمانشاه آسیب دیده بود امروز افتتاح خواهد شد.

کد خبر 5139982

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اسحاق جهانگیری زلزله کرمانشاه ۹۶ پتروشیمی اسلام آباد غرب پروژه عمرانی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بوشهر گرگان آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران شیراز عکس استانها شهرستان کرج ایلام مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر دهقانی نیا ظهر یکشنبه در در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی دبستان رسالت ناحیه دو اردبیل با اشاره به روند توسعه فضاهای ورزشی دانش آموزی در استان اردبیل اظهار کرد: تا پایان سال ۱۶ چمن مصنوعی دیگر در سطح استان اردبیل به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به عملیات موفقیت آمیز وعده صادق خاطرنشان کرد: عملیات تنبیهی و کوبنده‌‏ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به نام مبارک پیامبر اسلام در پاسخ به جنایت وحشیانه‏‌ خبیث‏‌ترین مولود نامشروع اردوگاه استکبار در منطقه صورت گرفت، یک بار دیگر آوازه‏‌ انقلاب مقدس اسلامی را بر تارک افکار جهانیان نشاند و فصلی نو از حقانیت و ظلم ستیزی و یاری مظلومان و اقتدار را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران گشود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزش دانش آموزی استان اردبیل در حال توسعه است، افزود: این زمین چمن مصنوعی با هزینه بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان با متراژ ۵۴۴ متر مربع با نام طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بهینه سازی شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

دهقانی نیا گفت: با هدف توسعه و ترویج ورزش دانش آموزی وایجاد نشاط در فضاهای آموزشی تا پایان سال ۱۶ چمن مصنوعی دیگر در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6084618

دیگر خبرها

  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد
  • اجرای ۱۰۰۰ پروژه توسعه محلی در یک‌سال/ حمایت، نظارت و نقد شهرداری در کنار هم باشد
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳