Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: دادستان به عنوان مدعی العموم و باهدف حفظ منافع سرمایه گذاران، تشکیل مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری استان (سهام عدالت) را پیگیری می کند.

«حمید رضا جعفری» در نشست بررسی نحوه برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری استان یزد(سهام عدالت) با اشاره به عضویت بالغ بر ۴۵۳ هزار نفر در باب ضرورت و اهمیت تشکیل مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری استان، گفت: تشکیل به موقع این مجمع و انتخاب هیئت مدیره قوی می‌تواند در افزایش منافع سهام‌داران بسیار مهم و اثرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شرکت سرمایه‌گذاری استان باید مجمع عمومی خود را برگزار و برای اجرای آن هم ضمانت اجرایی در نظر گرفته می شود.

وی گفت: اگر شرکت سرمایه گذاری استان نسب به انجام اقدامات لازم جهت تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات هیئت مدیره  کوتاهی کند، دادستان به عنوان مدعی العموم ورود پیدا کرده و تا حصول احقاق حقوق سرمایه‌گذاران آن را پیگیری می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، جعفری با بیان اینکه آزادسازی سهام عدالت به دو شیوه مستقیم و غیر مستقیم صورت گرفت، اظهار کرد: در شیوه غیر مستقیم اعمال حق مالکیت صاحبان سهام توسط شرکت‌های سرمایه گذاری استانی اعمال می‌شود و آن شرکت‌ها ملزم به حفط منافع سرمایه گذاران هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سهام عدالت دادستان يزد شرکت سرمایه گذاری استان مجمع عمومی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد

معاون اقتصادی اداره امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، احتمالا مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها خرداد خواهد بود، سودی که برای دریافت آن نیاز به مراجعه به هیچ سایتی نیست.

انتهای آذر ماه سال گذشته بود که مرحله اول سود عملکرد مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ شرکت‌های سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد، مرحله دوم واریز سود سهام عدالت هم ۲۴ اسفندماه بود.

۷۶۳ هزار نفر در استان سهام عدالت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جزئیات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت | برای دریافت سود سهام عدالت به چه سایتی مراجعه کنید؟
  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت