Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@00:44:44 GMT

زیدان: هازارد دو یا سه هفته دیگر برمی گردد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۹۹۰۳

زیدان می گوید امیدوار است ادن هازارد ظرف دو یا سه هفته آینده به میادین برگردد.

ادن هازارد، هافبک بلژیکی تیم رئال مادرید از زمان حضورش در این تیم با بدشانسی فراوان دائما درگیر مصدومیت های مختلف بوده است و در همین هفته نیز دچار یک مصدومیت جدید شد تا باز هم نتواند حضوری ثابت در ترکیب تیمش داشته باشد. مصدومیت این بازیکن 30 ساله از ناحیه عضلات پا است که هازارد در همین فصل دو بار دیگر با این معضل دست و پنجه نرم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که او به خاطر ابتلا به بیماری کرونا نیز مدتی از میادین دور بود.

تمام این مسائل باعث شده که ستاره بلژیکی از زمان پیوستنش به رئال در تابستان 2019 و در ازای 100 میلیون یورو، نتواند انتظارات را برآورده کند. حال زیدان می گوید که خود هازارد هم از این مصدومیت های پی در پی خسته شده است. او در مورد هافبک بلژیکی خود گفت:

فوتبالیست ها در روزهایی که مصدوم هستند شرایط خوبی را نمی گذرانند. مطمئنم دیر یا زود دوباره هازارد را در حال بازی برای تیم می بینیم و امیدوارم او  دیگر مصدوم نشود. امیدوارم وقتی برای بازی حاضر شد، آماده ترین هازارد ممکن را ببینیم. احتمالا دو یا سه هفته دیگر آماده بازی می شود. فکر می کنم ادن اندکی هم بدشانسی آورد. با این حال باید مثبت اندیش باشیم. او بازیکن بسیار خوبی است و 100 درصد به او در ترکیب نیاز داریم. فکر می کنید خود او از بابت این اتفاقات خوشحال است؟ قطعا نه. ادن هر کاری از دستش برمی آید انجام می دهد تا در فرم خوبی باشد اما هر فوتبالیستی ممکن است مصدوم شود. قطعا او اولین کسی است که دوست دارد آماده و سالم باشد. 

اگر پیش بینی زیدان مبنی بر دوری دو هفته ای هازارد درست باشد، ستاره بلژیکی 4 بازی آینده تیمش در لالیگا مقابل هوئسکا، ختافه، والنسیا و وایادولید را از دست خواهد داد. ضمن این که حضور او در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان مقابل آتالانتا که دو هفته و نیم دیگر برگزار خواهد شد نیز در هاله ای از ابهام خواهد بود.

اخبار داغ 

شکایت پزشک معالج علی انصاریان از یک ورزشی نویس اشک های پژمان جمشیدی بر سر مزار علی انصاریان | پژمان هم کرونا گرفته بود بچه دار شدن زن خائن تهرانی از شوهر نابارور + عکس قاتل قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد داستان کتک کاری مارادونا با قصاب بیلبائو لیونل مسی کلید انتقال ام باپه به رئال مادرید؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد

تیم فوتبال استقلال امروز (جمعه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در حالی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود که جواد نکونام از چند بازیکن به دلیل مصدومیت نمی‌تواند استفاده کند.

مهدی مهدی‌پور که در بازی با مس رفسنجان رباط صلیبی پاره کرده و ماه‌ها دور از میادین خواهد بود. رافائل سیلوا مدافع این تیم نیز به دلیل مصدومیت فعلاً امکان همراهی استقلال را ندارد. تازه‌ترین مصدوم استقلال، آرمین سهرابیان است که او نیز بازی امروز با شمس آذر را از دست داد تا دست نکونام خالی‌تر از گذشته شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد
  • ستاره سیتی: به احترام رئال کلاه از سر برمی‌دارم
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم