Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج نهایی مسابقات برگزارشده در تاریخ 5 فوریه 2021 لیگ NBA را بررسی کرده‌ایم.

از چهارچوب مسابقات فصل عادی 2020/21 لیگ NBA، بامداد امروز 9 مسابقه برگزار شد که در مهمترین دیدارها بروکلین نتس برابر تورنتو رپترز شکست خورد و میلواکی باکس مقابل کلیولند کاوالیرز به پیروزی رسید. نتیجه سایر مسابقات مهم روز:

لس آنجلس کلیپرز 115-119 بوستون سلتیکس / هفتمین باخت فصل کلیپرز بدون پال جرج برابر سبزها رقم خورد

طرفداری - نیواورلینز پلیکانز در خانه ایندیانا پیسرز برابر کامبک حریف مقاومت کرد و با نتیجه نزدیک 114-113 به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برندن اینگرم با 30 امتیاز، 6 ریباند و 7 اسیست بهترین بازیکن زمین بود و لانزو بال هم 20 امتیاز و 9 ریباند برای پلیکانز کسب کرد. اورلاندو مجیک در شب بهترین عملکرد دوران حرفه‌ای نیکولا ووچویچ در خانه با نتیجه 123-119 از سد شیکاگو بولز عبور کرد. ووچویچ در این دیدار 43 امتیاز و 19 ریباند داشت تا برای حضور در ترکیب آل استار خودنمایی کرده باشد. زک لوین هم با 26 امتیاز و 8 ریباند بهترین بازیکن بولز بود. اما در یکی از مهمترین بازی‌های شب، بروکلین نتس در خانه به شکست 123-117 مقابل تورنتو رپترز تن داد. پاسکال سیاکم و کایل لاوری به ترتیب با 33 و 30 امتیاز بهترین بازیکنان رپترز بودند اما نکته جالب این مسابقه ترک زمین توسط کوین دورنت در کوارتر سوم بود. دورنت در کوارتر سوم به‌خاطر پروتکل‌های ایمنی لیگ NBA به‌خاطر کرونا وادار به ترک زمین شد. تا قبل از آن، کی دی در 19 دقیقه 8 امتیاز کسب کرده بود. اما برای نتس که دهمین باخت فصلش را تجربه کرد جیمز هاردن 17 امتیاز، 7 ریباند و 12 اسیست داشت و کایری اروینگ نیز 15 امتیاز کسب کرد.

کوین دورنت به‌خاطر پروتکل‌های NBA بازی برابر رپترز را نیمه‌کاره از دست داد

در اوهایو، میلواکی باکس با یک نمایش قدرتمندانه دیگر از یانیس آنته توکومپو 123-105 کیلولند کاوالیرز را از پیش رو برداشت. یانیس در این دیدار 33 امتیاز و 12 ریباند کسب کرد تا میلواکی با 14 برد و 8 شکست در رده دوم کنفرانس شرق NBA قرار بگیرد. دو تیم در بازی بعدی خود نیز برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. در تقابل دیدنی بهترین تیم فصل مقابل شارلوت هورنتس، یوتا جز با 26 پرتاب سه امتیازی هجدهمین برد فصل خود را جشن گرفت. بویان بوگدانوویچ با 31 امتیاز و 7 پرتاب سه امتیازی بهترین بازیکن جز بود و داناوان میچل هم 30 امتیاز آورد. دیگر نکته جالب این بازی هم درخشش لاملو بال با 34 امتیاز و 8 اسیست بود. اما در شب بد بهترین امتیازآور لیگ یعنی بردلی بیل، میامی هیت در خانه 122-95 مقابل واشینگتن ویزاردز به پیروزی رسید. کندریک نان با 25 امتیاز بهترین بازیکن هیت در این دیدار بود و برای ویزاردز هم بردلی بیل که 13 پرتاب خود را از دست داده بود تنها 7 امتیاز کسب کرد و راسل وستبروک نیز 13 امتیاز داشت. در سایر مسابقات نیز مینسوتا تیمبرولوز با سه امتیازی دی انجلو راسل در فاصل سه ثانیه مانده به پایان بازی، در خانه اوکلاهاما سیتی تاندر به پیروزی 106-103 دست یافت و فینکس سانز نیز با 23 امتیاز از دوین بوکر و 20 امتیاز از کریس پال 109-92 دیترویت پیستونز را از پیش رو برداشت.

اخبار داغ 

شکایت پزشک معالج علی انصاریان از یک ورزشی نویس اشک های پژمان جمشیدی بر سر مزار علی انصاریان | پژمان هم کرونا گرفته بود بچه دار شدن زن خائن تهرانی از شوهر نابارور + عکس قاتل قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد داستان کتک کاری مارادونا با قصاب بیلبائو لیونل مسی کلید انتقال ام باپه به رئال مادرید؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم

طرفداری | مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت.

شایان مصلح درباره آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن به تسنیم گفت:

در نیم‌فصل دوم نتایج آنطور که می‌خواستیم پیش‌ نرفت و روی دور باخت و مساوی بودیم و این در حالی است که در نیم‌فصل اول حتی در رده دوم جدول هم قرار گرفته بودیم. شرایط برای ما ناراحت‌کننده بود، ولی خوشبختانه برد مقابل تراکتور و آلومینیوم وضعیت‌مان را بهتر کرد و فکر می‌کنم می‌توانستیم مقابل سپاهان هم بازنده نباشیم.

وی راجع به دیدار تیمش برابر تراکتور در جام حذفی خاطر نشان کرد:

ما همانطور که لیگ برتر را جدی گرفته‌ایم بدون شک در جام حذفی هم با تمام انگیزه بازی خواهیم کرد، چون می‌توانیم با انجام پنج یا شش بازی قهرمان شویم و به آسیا راه پیدا کنیم. ما تراکتور را رفت و برگشت در لیگ برتر شکست دادیم و طبیعتاً آنها دنبال انتقام هستند و بعد از تغییر در کادر فنی انگیزه زیادی دارند. ما بازی سختی داریم، ولی می‌خواهیم برد مقابل تراکتور را تکرار کنیم.

مصلح در مورد اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، تصریح کرد:

اول فصل فکر می‌کردم سپاهان قهرمان لیگ خواهد شد و اکثر فوتبالی‌ها نیز چنین تصوری داشته‌اند، ولی نمی‌دانم چرا شرایط آنها در ادامه تغییر کرد. الان هم پرسپولیس و استقلال شانس‌های اصلی هستند و کار این دو تیم در شش بازی آخر اصلاً آسان نیست. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم کدام تیم قهرمان می‌شود، چون هر دو تیم بازی‌های سختی دارند. ما هم باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا قرار است در این تیم بماند یا خیر، گفت:

قرارداد من در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و خوشحالم که از لحاظ آماری بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم. من در ذوب‌آهن آرامش دارم و طبیعتاً اگر شرایط مهیا باشد، دوست دارم بمانم. در ذوب‌آهن حاشیه و جنجال نمی‌بینید و بازیکن با تمرکز کارش را انجام می‌دهد. حالا باید دید در پایان فصل شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد