Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:13:31 GMT

رئال منتظر چراغ سبز PSG برای خرید امباپه

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۰۹۷۷

رئال منتظر چراغ سبز PSG برای خرید امباپه

رئال مادرید تصمیم گرفته است تا برای خرید کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، منتظر چراغ سبز باشگاه فرانسوی بماند.

به گزارش "ورزش سه"، آینده کیلیان امباپه هنوز مشخص نیست، ستاره فرانسوی تن به تمدید قرارداد با PSG نداده و تمایل او برای پیوستن به رئال مادرید بر همگان روشن است. هرچند احتمال هم بازی شدن با لیونل مسی در پاریس، بسیار وسوسه انگیز است اما، انتخابی که لیونل مسی برای آینده خود خواهد کرد نیز تاثیری دومینووار روی مارکت بازیکنان خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال، PSG ممکن است برای خرید مسی مجبور به فروش امباپه شود.

 

 

علاقه متقابل کیلیان امباپه و رئال مادرید به یکدیگر سال ها است که برای همه فاش شده، امباپه حتی در تابستان 2017 سفری به مادرید کرد و تا آستانه امضای قرارداد با این تیم نیز پیش رفت. هر چند در پایان ستاره جوان به PSG پیوست و از آن زمان در ترکیب این تیم درخشیده، اما همچنان از کوچکترین حرکات و صحبت های او، راجع به علاقه اش به لوس بلانکوس تعبیرهایی جنجالی بیرون می کشند.

 

این حقیقت که امباپه هنوز قرارداد خود را با PSG تمدید نکرده، شمارش معکوس را برای پیوستن او به رئال آغاز کرده است. همه می دانند که اگر تا قبل از تابستان امباپه قرارداد خود را تمدید نکند، آنگاه او یکی از جذاب ترین مهره های حاضر در مارکت بازیکنان خواهد بود و این همان فرصت طلایی خواهد بود که رئال مادرید مدت ها است به دنبال آن است.

 

ولی تا زمانی که این اتفاق رخ دهد، مدیران باشگاه سفیدپوش مادرید تصمیم گرفته اند که دست نگه دارند و صبر کنند.  اگر پاری سن ژرمن تصمیم به فروش امباپه بگیرد، آنگاه رئال مادرید نیز مجبور است یکی دو ستاره خود را بفروشد تا بتواند از پس خرید امباپه بر بیاید. گفته می شود که خرید کیلیان امباپه هزینه ای بیش از یک صد میلیون یورو را روی دست باشگاه های علاقمند به او خواهد گذاشت. رقمی که با توجه به بحران های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، مدت ها است که در بازار فوتبال دیده نشده و برای هر باشگاهی کمرشکن خواهد بود.

 

 

فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، قصد ندارد تا پیش از آنکه مدیران قطری PSG اعلام کنند که قصد فروش امباپه را دارند، اوضاع را به هم بریزد. این دو باشگاه همیشه به یکدیگر احترام گذاشته اند و همواره روابط خوبی با یکدیگر داشته اند. در واقع در سال های اخیر، رئال مادرید تنها یک شایعه را رسما رد کرده و آن شایعه هم راجع به نیمار و PSG بوده است!

در پاریس اما بازیکنی که بسیار به تمدید قرارداد نزدیک است، نیمار است. اگر امباپه قرارداد خود را با PSG تمدید نکند و در تابستان سال 2022 به همکاری خود با این تیم خاتمه دهد، باشگاه پاریسی هیچ انتخابی جز این نخواهد داشت که با فروش هر چه زودتر او اندکی به اوضاع بحرانی مالی خود و کسری بیش از 150 میلیون یورویی فصل پیش خود، سر و سامان دهد.

 

بارسلونا کیلیان امباپه لیونل مسی پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا کیلیان امباپه لیونل مسی پاری سن ژرمن کیلیان امباپه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم

نگاهی داریم به وضعیت کنونی بازیکنان تیم رویایی رئال مادرید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند