Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@12:06:04 GMT

غرفه‌های عفاف و حجاب در مشهد برپا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۱۱۸۲

غرفه‌های عفاف و حجاب در مشهد برپا شد

مدیر هیأت سراج منیر در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: با همکاری تشکل‌های مردمی و به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا (س) غرفه‌هایی در چهار منطقه شهر مشهد با هدف ترویج عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر برپا شده است و تا ٢١ بهمن ماه فعالیت می‌کنند.

مرضیه یعقوبی با بیان اینکه این غرفه‌ها در چهار منطقه میدان بیت المقدس، هفده شهریور، میدان جانباز و میدان شریعتی برپا شده است افزود: در این غرفه‌ها مانند کتاب، چادر و روسری، کتاب قصه برای کودکان و نوجوانان و… ارائه می‌شود تا اقشار مختلف مردم با پیام‌های دینی و قرآنی آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین پاسخگویی به شبهات درباره حجاب، آموزش مسائل اخلاقی، برگزاری مسابقه و اجرای برنامه به مناسبت دهه فجر از دیگر برنامه‌های درحال اجرا در این غرفه هاست.

یعقوبی با بیان اینکه هیچ کمکی از نهادهای مختلف برای هزینه‌های این غرفه‌ها نشده است ادامه داد: البته شهرداری قول مساعدت در این زمینه را داده است که امیدواریم محقق شود.

وی با بیان اینکه این غرفه‌ها تا ٢١ بهمن از ساعت ١١ تا ١٩ برپاست افزود: در تلاشیم تا مجوز برپایی این غرفه‌ها را از ستاد مقابله با کرونا در روز ٢٢ بهمن دریافت کنیم.

کد خبر 5140119

منبع: مهر

کلیدواژه: ولادت حضرت زهرا مشهد حجاب و عفاف امر به معروف و نهي از منكر غرفه سازی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر شیراز انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا عکس استانها شهرستان کرج ایلام مشهد غرفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود

سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف طرح نور (عفاف و حجاب) در بیجار اجرایی می‌شود و تیم‌هایی از پلیس ضمن استقرار و گشت زنی در نشانگاه‌های سطح شهر طرح عفاف و حجاب را اجرا کردند.

وی ضمن تشکر از همکاری مردم شریف و متدین شهرستان افزود: الحمدالله وضعیت عفاف و حجاب در بیجار مطلوب بوده و تعداد انگشت شماری از نوجوانان که از اثرات سو و مخاطرات بد حجابی ناآگاه هستند در شهر مشاهده شدند که پس از تذکر لسانی حجاب خود را اصلاح کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیان کرد: با توجه به مطالبه عموم مردم در موضوع رعایت پوشش و حجاب اسلامی، ادامه این طرح به صورت همگانی و با مشارکت ادارات متولی و اقشار مردم در دستور کار پلیس و دستگاه قضائی است.

سرهنگ قربانی توجه به مقوله حجاب و عفاف را نیاز جامعه و رسالت همه افراد دانست و گفت: این مهم یک فریضه الهی است و باید مدنظر افراد جامعه باشد.

کد خبر 6085136

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • (تصاویر) پیاده‌روی مردمی حمایت از عفاف و حجاب
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • تجمع در میدان فلسطین در حمایت از عفاف و حجاب
  • (تصاویر) تجمع بانوان محجبه در حمایت از عفاف و حجاب در تهران
  • رئیس قوه قضاییه: در بحث حجاب از فراجا خواسته شد به میدان بیاید
  • (ویدیو) صحبت‌های مهم رئیس قوه قضائیه در رابطه با عفاف و حجاب
  • برای موضوع حجاب از فراجا خواسته شد به میدان بیاید | پلیس نباید فکر کند که در طرح حجاب و عفاف تنها مانده است
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود