Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@08:02:01 GMT

۲۵۰ تبلت به مددجویان بهزیستی استان تهران اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۱۲۵۸

۲۵۰ تبلت به مددجویان بهزیستی استان تهران اهدا شد

به گزارش ایرنا، مدیرکل بهزیستی استان تهران روز شنبه در مراسم تحویل تبلت ها به این سازمان اظهار داشت: این تبلت ها به سرعت به دانش آموزان زیر نظر بهزیستی اهدا خواهد شد.

امین شاهرخی افزود: همچنین از سوی بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هزینه خرید ۸۹۵ تبلت برای دانش آموزان بین ۱۳ تا ۱۸ سال به حساب بهزیستی واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه کمک های سازمان بهزیستی در راستای توانبخشی تمامی مددجویان است گفت: تمامی اطلاعات مددجویان از جمله زنان سرپرست خانوار، زنان بدسرپرست، کودکان، معلولان و سایر اقشار در سامانه این سازمان ثبت شده است و کمک ها بر اساس کدملی و حساب بانکی افراد واریز می شود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران ادامه داد:همزمان با شیوع ویروس کرونا هر ماه کارزارهای متنوعی برای حمایت از مددجویان از جمله بسته های بهداشتی و معیشتی و جمع آوری کمک های مومنانه برگزار شده و با نام خیران در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفته است.

وی بیان داشت: به معلولان ضایعه نخاعی بستری نیز که حدود ۲۰ هزار نفر هستند برای هر شخص ۲۵۰ هزار تومان در کنار ارائه خدمات توانبخشی واریز شده است.

در این مراسم از موسسه های خیریه و متولیان این بانک نیز قدردانی شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهر تهران تلفن همراه اداره کل بهزیستی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران تلفن همراه ویروس کرونا شهر تهران تلفن همراه اداره کل بهزیستی استان تهران اخبار کنکور بهزیستی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامسونگ تبلت اندرویدی جدیدی را مخفیانه عرضه کرده است!

ایتنا - سامسونگ به‌تازگی یک تبلت اندرویدی جدیدی را عرضه کرده است که احتمالاً چیزی در مورد آن نمی‌دانید.
سامسونگ به‌تازگی یک تبلت اندرویدی جدیدی را عرضه کرده است که احتمالاً چیزی در مورد آن نمی‌دانید. دلیلش این است که این کمپانی بی سر و صدا نسخه جدیدی از گلکسی تب اس 6 لایت را در رومانی منتشر کرده است و این کار را بدون هیچ هیاهویی، رویداد معرفی، تریلر، انتشار مطبوعاتی یا هر چیز دیگری انجام داده است.

به گزارش ایتنا، تبلت مدل 2024 Galaxy Tab S6 Lite اکنون در وب سایت رومانیایی سامسونگ فهرست شده است. هنوز اطلاعاتی راجع به قیمت و زمان عرضه این تبلت افشا نشده است ولی تصویر و مشخصات 2024 Galaxy Tab S6 Lite در این فهرست ذکر شده است.  

از نظر طراحی ظاهری، هیچ نکته شگفت انگیزی در مورد این تبلت وجود ندارد. مشخصات ظاهری این تبلت شامل یک صفحه نمایش 10.4 اینچی TFT، رزولوشن 2000 در 1200 و حاشیه‌هایی با اندازه مناسب در اطراف صفحه نمایش است. در پشت تب اس 6 لایت جدید یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی قرار دارد، در حالی که در جلوی آن یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است. این تبلت در سه رنگ – خاکستری، صورتی شیفون و نعنایی – عرضه می‌شود و یک قلم S Pen نیز در جعبه آن موجود است.
  وب سایت سامسونگ به مشخصات چیپ‌ست اشاره‌ای نکرده است، اما اعلام کرده که Galaxy Tab S6 Lite 2024 دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای است. اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که تراشه Exynos 1280  سامسونگ را دارد که به نظر می‌رسد انتخابی مطمین باشد.

همچنین 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای مدل پایه تعبیه شده است که با   microSD  قابل ارتقا است. این دستگاه دارای باتری 7040 میلی‌آمپر ساعتی، شارژ سیمی 15 واتی، اتصال اختیاری LTE و حتی جک 3.5 میلی متری هدفون نیز دارد.

 
هنوز اطلاعات زیادی درباره این تبلت سامسونگ در دسترس نیست، اما Galaxy Tab S6 Lite 2024 شبیه یک تبلت میان رده اندرویدی به نظر می‌رسد. اگر سامسونگ مدل جدید 2024 را در ایالات متحده عرضه کند، باید بسیار مقرون به صرفه باشد. مدل فعلی 2022 گلکسی تب اس 6 لایت با قیمت 349 دلار به بازار عرضه شد، اگرچه این روزها می‌توانید آن را با قیمتی کمتر از 200 دلار در بازار پیدا کنید. با فرض اینکه گلکسی تب اس 6 لایت 2024 در ایالات متحده عرضه شود، انتظار قیمت 349 دلاری یا کمی بالاتر را داشته باشید.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • سامسونگ تبلت اندرویدی جدیدی را مخفیانه عرضه کرده است!
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • تبلت سامسونگ گلکسی Tab S۱۰ Plus چه زمانی عرضه می‎‌شود؟
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود