Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@02:27:16 GMT

فولاد رسماً خواستار میزبانی لیگ قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۱۳۶۴

فولاد رسماً خواستار میزبانی لیگ قهرمان شد

باشگاه فولاد خوزستان درخواست رسمی خود را برای میزبانی گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به AFC ارسال کرده است.

 قرار است هر گروه از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در یک کشور برگزار شود که از همین رو، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برگزاری قرعه کشی این رقابت ها، از تیم هایی که تمایل به میزبانی دارند خواست تا نامه درخواست میزبانی خود را ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس باشگاه فولاد خوزستان روز شنبه هفته گذشته، مورخ 1399/11/11 با تکمیل و ارسال فرم درخواست میزبانی (شامل معرفی امکانات باشگاه، شهر محل میزبانی و...) به کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت میزبانی گروه D اعلام آمادگی کرد و همچنین مکاتبات لازم را با سازمان محترم لیگ و فدراسیون فوتبال کشورمان انجام داده است.

لازم به ذکر است، فولاد باید در تک بازی خود در مرحله پلی آف به مصاف العین امارات برود و در صورت پیروزی در این مسابقه راهی گروه D شده و با تیم های السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن هم‌گروه می شود.

البته گفتنی است با توجه به حضور تیم‌های ایرانی و عربستانی در گروه D به نظر می‌رسد ای‌اف‌سی با پیشنهاد میزبانی فولاد خوزستان و النصر عربستان مخالفت کند و این گروه در قطر برگزار شود./ ورزش سه

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفته‌اند.

بای ال‌کلاسیکو یکی از مسابقات بزرگ فوتبال اروپا بوده و طرفداران خاصی از سراسر اروپا و داخل اسپانیا دارد که برای تماشای آن به ورزشگاه می‌روند.

در میان 77 هزار و 981 نفری که بازی امشب را به میزبانی ورزشگاه تازه بازسازی شده برنابئو نظاره می‌کنند، تماشاگران سرشماری هم از تیم مورد علاقه خود حمایت می‌کنند.

تصاویری که سایت رسمی باشگاه رئال مادرید منتشر کرده نشان می‌دهد فلورنتینو پرز قبل از این بازی از میهمانان مشهوری که هر کدام در رشته‌های ورزشی خود چهره‌های شناخته شده‌ای هستند، استقبال کرده است.

نواک جوکوویچ، ستاره صری دنیای تنیس و تام بریدی، پرافتخارترین بازیکن فوتبال آمریکایی پیش از بازی پیراهن‌های رئال با نام خود را دریافت کردند و با پرز عکس یادگاری گرفتند.

همچنین روی سکوهای ورزشگاه تصویر کارلوس آلکاراس، تنیسور 20 ساله اسپانیایی،  دیده می‌شود که طرفدار رئال مادرید است و برای تماشای این بازی به برنابئو رفته است.

دیگر خبرها

  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)