Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون سازمان صمت اردبیل گفت: در راستای برخورد جدی با فروشندگان متخلف مرغ کشتار روز در اردبیل تمهیدات لازم به عمل آمده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، یوسف شهباززاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در راستای برخورد جدی با فروشندگان متخلف مرغ کشتار روز در اردبیل برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم به عمل آمده است و در این زمینه با توجه به افزایش غیرمتعارف مرغ در روزهای اخیر افزایش یافته اقدامات نظارتی در دستور اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که 12 پرونده در این خصوص تشکیل یافته است، بیان کرد: فروشندگان متخلف مرغ کشتار روز مورد برخورد قانونی قرار می‌گیرند که در این زمینه 12 پرونده به ارزش 8 میلیارد و 648 میلیون ریال برای 12 مرغ‌فروشی در نظر گرفته شده است که این موضوع به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت اردبیل ادامه داد: صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که به دلیل گرانفروشی بوده است و در این زمینه از فعالان صنعت مرغداری انتظار داریم همکاری‌های لازم را با ما در این زمینه داشته باشند و قیمت مصوب را در فروش مرغ رعایت کنند.

شهباززاده تصریح کرد: حمایت از مصرف‌کنندگان و جلوگیری از افزایش غیرمتعارف قیمت مرغ یکی از اولویت‌های اساسی برای حل مشکلات مصرف‌کنندگان است که در این زمینه نیاز است نظارت‌ها تشدید یابد تا مشکلات را برطرف کنیم که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

عملکرد جزیره‌ای باعث کمبود مرغ در برخی استان‌ها شده استمعاون وزیر صمت: تامین مرغ با نرخ مصوب منوط به تحقق سهمیه جوجه‌ریزی استقیمت انواع میوه، حبوبات، گوشت و مرغ در سمنان؛ پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه + جدول

وی اظهار کرد: اکیپی متشکل از بازرسان صمت، تعزیرات و جهاد کشاورزی در طول یک هفته به صورت مستمر از مرغداری‌ها و توزیع‌کنندگان و عمده فروشان مرغ زنده و گرم بازرسی به عمل آمده که درصدد هستیم با انجام اقدامات لازم در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم.

انتهای پیام/140/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است.

به گزارش مشرق، یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد
  • تذکر جدی به وزیر کشور بر سر برخورد‌های غیرمتعارف گشت ارشاد
  • تذکر جدی به وزیر کشور بر سر برخوردهای غیرمتعارف گشت ارشاد /به استناد کدام قانون ماموران با این شیوه با بانوان برخورد می کنند؟
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • افزایش ۴۰ درصدی ‌کرایه‌های ‌‌حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل