Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شنبه ایرنا با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، قرار است هر گروه از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در یک کشور برگزار شود که در این راستا کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از برگزاری قرعه کشی این رقابت ها، به تیم هایی که تمایل به میزبانی دارند اعلام کرده تا نامه درخواست میزبانی خود را ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس باشگاه فولاد خوزستان با تکمیل و ارسال فرم درخواست میزبانی (شامل معرفی امکانات باشگاه، شهر محل میزبانی و...) به کنفدراسیون فوتبال آسیا، برای میزبانی گروه D این رقابت ها اعلام آمادگی کرد و همچنین مکاتبات لازم را با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کشورمان انجام داده است.

گفتنی است تیم فولاد باید در تک بازی خود در مرحله پلی آف به مصاف العین امارات برود و در صورت پیروزی در این مسابقه راهی گروه D شده و با تیم های السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن هم‌گروه می شود.

سرخپوشان اهوازی سابقه ۲ دوره حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا را در کارنامه دارند.

تیم فولاد خوزستان در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور از ۱۴ بازی گذشته ۲۰ امتیاز کسب کرده و اکنون در رده پنجم جدول قرار دارد.

برچسب‌ها فولاد خوزستان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان فولاد خوزستان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز اخبار کنکور فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد

تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن با شکست اولسان، حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال یوکوهوما مقابل اولسان پس از برتری 3 بر 2 و مساوی شدن مسابقه، در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد و به فینال آسیا رسید.

نماینده ژاپن در فینال باید العین امارات دیدار کند.

العین شب گذشته الهلال عربستان را شکست داد.

فینال آسیا به صورت رفت و برگشتی در تاریخ‌های 22 اردیبهشت و 5 خرداد برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این کاپیتان های بدشانس (عکس) احتمال کاهش سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸