Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@18:49:00 GMT

با کیپاد اپلیکیشن بانک پاسارگاد آشنا شوید!

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۲۴۳۴

با کیپاد اپلیکیشن بانک پاسارگاد آشنا شوید!

یکی از راه هایی که شما می توانید به صورت آنلاین و مطمئن تمامی کارهای روزمره تان را با بالاترین سرعت ممکن انجام دهید استفاده از اپلیکیشن جدید بانک پاسارگاد( کیپاد) است، این اپلیکیشن یکی از به روز ترین و امن ترین اپلیکیشن های موجود است که ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیادی دارد و یک گزینه بسیار مناسب برای استفاده شما است زیرا علاوه بر پشتیبانی از کارت های بانکی پاسارگاد از سایر بانک ها نیز پشتیبانی می کند و شما به راحتی می توانید نقل و انتقالات بین بانکی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ویژگی مهم کیپاد که این اپلیکیشن را از سایر برنامه های موجود متمایز می کند

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد کیپاد اپلیکیشن بانک پاسارگاد است که شما را از بی نیاز از مراجعه به مراکز و بانک ها جهت پرداخت قبوض و همچنین خدمات شهروندی مثل پرداخت کرایه تاکسی به استفاده از کیو ار، شارژ کارت شهروندی (مشهد و قزوین) خواهد کرد اما پرداخت قبض با کیپاد تنها یکی از کاربردهای این اپلیکیشن است ما در این قسمت قصد داریم شما را با قابلیت های عمومی کیپاد و همچینین ویژگی ها و آپشن های منحصربه فرد و مطمئن این اپلیکیشن بیشتر آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

کاربردها و ویژگی های اپلیکیشن بانک پاسارگاد ( کیپاد)

پشتیبانی ۲۴ ساعته

پرداخت انواع قبض( آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفن همراه، خلافی و ..)

کارت به کارت

شارژ مستقیم

ایرانسل

همراه اول

رایتل

شاتل

خرید بسته های اینترنتی

همراه اول

ایرانسل

رایتل

شاتل

استعلام رایگان و پرداخت عوارض آزادراهی

خرید طرح ترافیک

پرداخت هزینه پارک حاشیه ای

مدیریت سهام عدالت

خدمات شهروندی

پرداخت آنلاین کرایه تاکسی

خرید بلیط قطار شهری مشهد

شارژ کارت شهروندی مشهد و قزوین

شرکت در طرح های نیکوکاری

جمعیت حلال احمر

خیریه پیام امید

سازمان بهزیستی کشور

انجمن اتیسم ایران

مهربانه

تلویزیون اینترنتی آیو که یک گزینه فوق العاده خاص است که شما می توانید با پرداخت هزینه ای کم تعداد زیادی فیلم و سریال خریداری کنید و برای کودک دلبند خود یک فیلم ها و سریال های کودکانه جذابی تهیه کنید. همچنین با استفاده از تلویزیون اینترنتی قابلیت مشاهده برنامه های برتر تلویزیونی، مسابقات برتر فوتبال  و ... به صورت نیم بها و آنلاین وجود دارد.

Ø تنظیمات امنیتی با رمز و اثر انگشت، ویژگی مهم دیگری که شما می توانید از طریق آن امنیت کیف پول الکترونیکی خود را افزایش دهید و با خیالی آسوده و بدون نگرانی از دزدیده شدن تلفن همراه و استفاده از این برنامه برای تراکنش های بیش از حد مشخصی رمز عبور و یا اثر انگشت تعیین کنید، به این صورت که شما حداقل را مبنی بر ۱۰۰ هزار تومان قرار می دهید و کیف پول برای انتقال و تایید مبالغ بیش از ۱۰۰ هزارتومان از شما رمز عبور و یا اثر انگشت می خواهد.

روش پرداخت قبض گاز در کیپاد

برای پرداخت قبض گاز در کیپاد برای شما قابلیت هایی فراهم شده است که می توانید از دو طریق شناسه قبض و کد اشتراک گاز قبض گاز خود را پرداخت کنید و این روشی بسیار ساده برای افرادی است که به یکی از این دو گزینه دسترسی ندارند و این تنها یکی از کاربردهای جامعی است که کیپاد برای راحت تر شدن کار کاربرهای خود فراهم کرده است، از این طریق می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی و با صرف کمترین زمان ممکن قبض گاز خود را پرداخت نمایید.

خرید شارژ ایرانسل در کیپاد

یکی دیگر از امکانات اپلیکیشن کیپاد خرید شارژ ایرانسل است که شما می توانید با انتخاب گزینه شارژ مستقیم در این اپلیکیشن شارژ ایرانسل را برای سیم کارت خود به دو صورت شارژ عادی و شگفت انگیز از ۱۰۰۰ تومان تا ۵۰۰۰۰ تومان خریداری نمایید. همچنین در این صفحه برای شما گزینه ترابرد شده نیز قرار داده شده است که با انتخاب آن می توانید سایر گزینه ها در خصوص سیم کارت های همراه اول و رایتل را نیز مشاهده نمایید و مقدار شارژ مورد نظر را با توجه به نوع سیم کارت خود انتخاب وسیم کارتتان را شارژ نمایید.

کیپاد یک اپلیکیشن جامع و کامل است که شما از نگرانی های مراجعه به درگاه های بانکی و پست بانک ها بی نیاز می کند.

اکنون دیگر بدون نگرانی می توانید به صورت آنلاین و مطمئن با اپلیکیشن جدید بانک پاسارگاد( کیپاد) تمامی کارهای روزمره خود را بدون صرف وقت و معطلی در کم ترین زمان ممکن و با اطمینان و امنیت بالا انجام دهید. با نصب و تهیه کیف پول الکترونیکی کیپاد دیگر نگران زمان نباشید.

سوالات و نظرات خود را در رابطه با نحوه استفاده و یا خدمات اپلیکیشن کیپاد با ما در میان بگذارید تا در کم ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهیم و همچنین نظرات و درخواست های شما در خصوص بهتر شدن و کاربردی شدن این اپلیکیشن را پذیرا هستیم و همچنان در تلاشیم برنامه ای کاربردی تر و کامل تر به شما عزیزان ارائه دهیم.

کیپاد رو نصب کن

۲۱۲۱

کد خبر 1483646

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شما می توانید بانک پاسارگاد قبض گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟