Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سمنان از افتتاح ۲۷ پروژه عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی، گردشگری و بافت تاریخی در ایام دهه فجر خبر داد .

ناظم رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در آستانه ورود به چهل و سومین سال نظام شکوهمند و مقتدر جمهوری اسلامی ایران ۲۷ پروژه به بهره برداری رسید که از این بین ۱۱ پروژه بزرگ و اساسی نیز آغاز به کار کرد و این مهم نویدی از ادامه حرکت، توسعه، رشد و پویایی شهر سمنان است که به برکت خون پاک و مطهر شهدای عزیز نظام جمهوری اسلامی ایران و همراهی و مشارکت تمام شهروندان شهر حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی، گردشگری و بافت تاریخی تعریف شده است و در گوشه گوشه شهر سمنان به بهره برداری می‌رسد و تعدادی پروژه‌های دیگر در پایان سال و در استقبال از ایام نوروز در اختیار عمومی شهروندان و گردشگران قرار خواهد گرفت.

شهردار سمنان تصریح کرد: افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها در راستای شعار "سمنان در مسیر توسعه و پیشرفت" تعریف شده است که در حال حاضر نابسامانی‌ها و فعالیت‌های ناتمامی که از قبل به جا مانده بود، در مرحله تکمیل است؛ با تمام محدودیت‌هایی که در حوزه منابع مالی و اقتصادی وجود دارد، سعی شورای اسلامی شهر و شهرداری بر این بوده است که بتوانند در مسیر رفاه و رضایت‌مندی شهروندان گام بردارند.

وی با بیان اینکه به زودی بخشی از عملیات اجرایی پروژه‌های بزرگ مورد نیاز شهر آغاز به کار خواهد کرد، اظهار امیدواری کرد شهر سمنان به شهری با نشاط و توسعه یافته تبدیل شود؛ در این راستا شهرداری سمنان باید بتواند با اهتمام بیش از پیش، شهری با فعالیت‌هایی تراز این شهر را در ابعاد ملی و بین المللی توسعه دهد.

کد خبر 473281

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری سمنان توسعه شهری افتتاح پروژه های عمرانی دهه فجر نشاط شهروندی شهروند شهر سمنان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان از تداوم عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح این شهر توسط مدیریت شهری خبر داد.

حجت‌الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح شهر سمنان توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان استمرار دارد.

وی با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سمنان، افزود: عملیات خاک‌برداری، نصب جداول در معابر و احداث خیابان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن در بلوار سفیر و تسطیح خیابان‌های این طرح در شهرک کوهسار در حال انجام است.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: احداث معبر در شهرک بهارستان، اجرای عملیات جدول‌گذاری در خیابان نهضت، آسفالت خیابان‌های شهرک صنعتی، جدول‌گذاری در شهرک ۲۳ هکتاری، ترمیم سنگ‌فرش پیاده‌راه امام (ره)، ساخت پله‌های ارتباطی در مجموعه تفریحی گردشگری استخر زاوقان، آسفالت دوربرگردان در بلوار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ایجاد معبر و جدول‌گذاری در چهارراه ورزش توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان در روزهای اخیر انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان تصریح کرد: عملیات عمرانی مرحله نهایی بتن‌ریزی کوله غربی تقاطع پل بلوار فدک به میدان حسن‌آباد در حال اجرا است.

کد خبر 747883

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف