Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:15:20 GMT

کابوس بی پایان رئال؛ راموس زیر تیغ جراحان

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۳۳۲۳

کابوس بی پایان رئال؛ راموس زیر تیغ جراحان

مینیسک سرخیو راموس کاپیتان رئال امروز آرتروسکوپی خواهد شد و او یک ماه و نیم را از دست خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس از بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا برابر بیلبائو دیگر نتوانسته برای رئال به میدان برود. کاپیتان رئال که این هفته ها بحث به بن بست خوردن مذاکرات تمدیدش با رئال حواشی زیادی ایجاد کرده، در سه بازی متوالی اخیر رئال غیبت داشته و حاصل کار برای کهکشانی ها دو شکست و یک برد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

راموس از دوشنبه گذشته کار روی چمن را شروع کرد و تا پنجشنبه نیز بدون مشکل در تمرینات حاضر بود ولی با اعلام فهرست رئال برای بازی امروز برابر اوئسکا مشخص شد که مشکل مصدومیتش برطرف نشده و او در دسترس نخواهد بود. در فهرست اعلام شده از سوی زین الدین زیدان، تنها نام 17 بازیکن به چشم می خورد.

 

غیبت راموس خبر بدی برای رئال بود ولی خبر کابوس وار، ساعتی پیش منتشر شد. طبق ادعای کادنا کوپه که به تایید مارکا و آاس نیز رسیده، راموس تا ساعاتی دیگر مینیسک خود را جراحی خواهد کرد.

 

 

 

 

آرتروسکوپی زانو باعث خواهد شد که راموس بین شش تا هفت هفته به دور از میادین باشد و به این ترتیب هر دو بازی رفت و برگشت برابر آتالانتا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.

 

انتظار می رود راموس بازی برابر ختافه، والنسیا، وایادولید، آتالانتا(رفت)، سوسیداد، اتلتیکو، الچه و آتالانتا(برگشت) را از دست بدهد و به بازی با سلتا در تاریخ 21 مارس برسد. 

غیبت راموس بدون شک معضلی بزرگ برای رئال مادرید خواهد بود و شاید در این مدت رئال شانس قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان را به طور قطع از دست بدهد.

رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ قرار است در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف همدیگر بروند. بازی رفت این دو تیم در تاریخ ۳۰ آوریل در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار می‌شود و دیدار برگشت هم ۸ می در سانتیاگو برنابئو.

در حال حاضر هر دو تیم شرایط بسیار خوبی دارند. بایرنی‌ها با اینکه قهرمانی بوندسلیگا را پس از ۱۲ سال از دست داده‌اند، اما در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته‌اند و توانستند با حذف آرسنال با نتیجه ۳-۲ در دو دیدار رفت و برگشت به نیمه‌نهایی برسند.

در سمت دیگر رئالی‌ها هم یکی از بهترین فصل‌های خود را سپری می‌کنند. آنها در آستانه قهرمانی لالیگا قرار دارند و علاوه‌بر این در لیگ قهرمانان هم با شکست منچستر سیتی به نیمه‌نهایی آمده‌اند و حریف بایرن مونیخ شده‌اند.

جمال موسیالا که یکی از آینده‌دارترین بازیکنان جوان در جهان است، در گفت‌وگوی جدیدی در مورد بازی برابر رئال مادرید گفت:«من واقعا مشتاق بازی مقابل رئال مادرید در برنابئو افسانه‌ای هستم. دو تا از بهترین تیم‌های اروپا مقابل هم قرار می‌گیرند. دو بازی واقعا بزرگ. من و جود سال‌ها با یکدیگر هم‌اتاقی بودیم و در تیم ملی انگلیس با همدیگر بازی کرده‌ایم. از آن زمان تا‌کنون با هم دوستان خوبی بوده‌ایم

شروع او در رئال مادرید یک شروع عادی نیست. یک بازیکن جدید در تیمی از یک کشور دیگر ابتدا زمان می‌خواهد که خود را وفق دهد اما او متفاوت بود و از همان ابتدا شروع به گلزنی و درخشش کرد. خیلی تعجب نکردم، زیرا من ذهنیت جود را می‌دانم. برای بازی مقابل او و هم‌تیمی‌هایش لحظه‌شماری می‌کنم.»

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس